🔥 CARTEA DOMNIŞOARA CHRISTINA ARE REDUCERE PE:

sddefaultVă pasionează poate mitologia românească? Ficţiunea? Eternele poveşti despre strigoi, vampiri şi alte denumiri? Se întâmplă să vă simţiţi atraşi de suspans şi culmea, de cărţile lui Mircea Eliade? Ei, bine…sunteţi nişte norocoşi. Aşezaţi-vă comod şi citiţi „Domnişoara Christina”.

După ce s-au scris numeroase cărţi despre vampirii cu rădăcini în Transilvania noastră, aveţi şansa de a gusta o nuvelă românească „horror”, autentică şi tradiţională, fără vampiri strălucind în soare de parcă au încercat noul gel de duş cu particule strălucitoare de la Avon sau mai ştiu eu care alt brand. Aveţi ocazia de a-l citi pe Eliade şi de a rămâne impresionaţi de maniera în care vă poate ţine cu sufletul la gură.

Egor, un tânăr pictor este invitat la moşia familiei Moscu, familie din care se trage iubita lui, Sanda. Tot la acea moşie va cunoaşte un arheolog-profesorul Nazarie, venit în zonă pentru săpături. Egor va simţi o tensiune stranie în casă şi-n comportamentul doamnei Moscu şi-a Siminei, sora mai mică a iubitei sale. Treptat, află despre mătuşa fetelor, Christina, care a fost omorâtă de tânără şi care pare mai vie ca oricând în viaţa familiei. O serie de evenimente ciudate se vor întâmpla din ce în ce mai des-poveşti macabre, tensiune în sat, boli, dispariţii şi apariţii inexplicabile din partea demonicei Simina, comportamente stranii şi vizite nocturne cu parfum de violete din partea Christinei în visele lui Egor.  Femeia se îndrăgosteşte de el încercând să-l seducă în visele lui, graniţa dintre vis şi realitate devenind din ce în ce mai invizibilă.Poster-DCh-70x100-final03-209x300

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Mircea Eliade.

Dacă doriţi să aflaţi ce rămâne după acele zile nebuneşti, vă sugerez să citiţi cartea numaidecât. Nu aş vrea să stric farmecul suspansului dându-vă toate detaliile. Recent, a apărut şi primul film horror românesc  cu Maia Morgenstern după această nuvelă şi  mi se pare într-adevăr reuşit, respectând îndeaproape detaliile cărţii. În orice caz, cartea este carte şi partea cea mai bună este că aţi putea să o terminaţi chiar în aceeaşi seară dacă vă ambiţionaţi. Succes la a avea vise plăcute după ce terminaţi de citit! Cine ştie? Poate vă vine şi vouă în vis vreun Luceafăr feminin şi demonic , gata să vă seducă.

Titlu: Domnişoara Christina
Autor: Mircea Eliade
An apariție : 2011