Recenzie “Ecouri din Strada Scoția” de Samantha Young

Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 351
Gen Literar: Erotica
Publicată la 1.09.2018
5 (100%) 1 vote

ACUM GĂSEȘTI ECOURI DIN STRADA SCOȚIA PE:

Seria Samanthei Young este una dintre preferatele mele şi întotdeauna o recomand cu drag atunci când cineva doreşte o poveste de dragoste bine scrisă, cu toate ingredientele necesare. Încă de la prima carte am simţit o legătură foarte puternică cu personajele principale, unitatea de care dau dovadă şi întâmplările pline de suspans prin care trec făcându-te să trăieşti fiecare poveste extrem de intens. Să nu mai menționez de scenele fierbinți! 🙂

A venit rândul volumului 5 să fie tradus la Editura Trei, “Ecouri din Strada Scoţia” fiind preferatul meu, cu eroul meu preferat, Cole Walker. Pe Cole l-aţi cunoscut cu câteva poveşti în urmă, fiind fratele mai mic al lui Jo, eroina cărţii “Pe Strada Londra”. Acum a venit rândul acestuia să ne încânte cu aventurile, problemele dar și cu farmecul lui.

Cole a avut o copilărie nefericită, având grijă de o mamă alcoolică şi agresivă. Jo, sora sa, a fost tot timpul alături de el, încercând să suplinească rolul de mamă cât de bine a putut. Pe lângă aceasta, Cam, prietenul lui Jo, a fost o influenţă pozitivă în viaţa sa şi chiar dacă acesta a suferit multe traume, a devenit un băiat bun, cu un viitor promiţător. Ambiţios şi foarte talentat, Cole şi-a deschis un salon de tatuaje, fiind super cunoscut în breaslă. Totul se schimbă atunci când Shannon trece pragul salonului său în căutarea unui loc de muncă. Aceasta este genul de fată care nu mai doreşte o relaţie, deoarece viaţa sa amoroasă a fost plină de decizii greșite, care i-au adus nefericirea, ba chiar i-au băgat fratele în închisoare. Agresată fizic de foştii iubiţi, Shannon este foarte precaută şi reticentă şi nu mai doreşte relaţii fără viitor, cu băieţi neserioşi, falși, care doar se joacă cu sentimentele sale. Îl judecă foarte aspru pe Cole şi din cauza fizicului său de invidiat şi a tatuajelor, crede că el se încadrează în această categorie. Ceea ce Shannon nu ştie este că băiatul cu tatuaje are un suflet mare, ce caută o relaţie de durată şi crede din toată inima în dragostea vieţii. Acum doar rămâne să o convingă şi pe ea de acest lucru…

Cartea este deosebită, cu un mesaj puternic în spate. Samantha Young pune accent pe violenţa domestică, prezentă atât în viaţa lui Cole cât şi a lui Shannon şi arată cum două inimi frante se pot întâlni şi vindeca reciproc. Scenele romantice specifice Samanthei sunt prezente şi vă vor încânta negreşit. Totul este foate frumos redat cititorului şi îl va face să se îndrăgostească, dacă nu a făcut-o până acum, de această mare familie. Personajele mai vechi îşi vor face apariţia şi unele noi pregătesc acţiunea pentru ultima carte din serie. Așa cum am spus mai sus, toate personajele din seria Samanthei sunt o mare familie, se sprijină, se ajută și se consolează reciproc. Aproape nu este real ce citesc, pentru că nu realizez cum în lumea această există oameni care să se completeze atât de frumos și să fie atât de loiali unii cu alții. Cred că acesta este primul lucru care m-a atras la cărți, pentru că ne prezintă familia ca element dominant și orice lucru ar face personajele, știu că au oameni valoroși care ii iubesc necondiționat.

Recomand cu drag TOT ce a scris Samanatha Young, cu stilul ei unic şi acest sentiment de unitate care îmi încântă inima de fiecare dată când deschid o carte ce îi aparţine.