Recenzie „Glasul sângelui” de Robert Galbraith

de | mai 6, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA GLASUL SÂNGELUI ARE REDUCERE PE:

Atunci când vezi o carte ENORMĂ, cu +800 pagini, simți că o să îți ia o viață să o termini. Asta am crezut și eu când am văzut cartea, însă am reușit să mă surprind într-un mod frumos. Am citit această carte în două săptămâni și consider că am avut spor, având în vedere și alte lucruri pe care le-am avut de făcut. Cert este că această carte este addictive și nu cred că mă voi sătura vreodată de serie și de personaje. „Glasul Sângelui” a fost o aventură desăvârșită și momentan, consider că a fost cel mai bun volum de până acum. Poate mă confrunt eu cu un hype acum, dar în acest moment aceasta este părerea mea.

Tot universul îmi este drag, m-am atașat atât de mult de personaje și le urmăresc cu sufletul la gură. Le consider extrem de smart and twisted și oricât de mult aș vrea să caut o altă tipologie, mi se pare că autoarea (știm cine este, nu este căzu să ne prefacem) a știut exact cum trebuie să le creioneze pentru a avea un impact covărșitor asupra cititorilor. Rezultatul final a fost impresionant și din partea mea, poate scoate 100 de cărți. Eu nu pot face altceva decât să îi mulțumesc.

Detectivul particular Cormoran Strike este abordat în Cornwall de o femeie care-i cere ajutorul ca să dea de urma mamei ei, o doctoriță dispărută în condiții misterioase în 1974.
Strike nu a mai preluat vreodată un caz așa de vechi, dar în pofida șanselor mici de succes, e intrigat și îl acceptă. Robin are de-a face cu un divorț urât și atenție masculină nedorită, în timp ce se luptă și cu sentimentele ei pentru Strike.
Investigația îi duce în mijlocul unui caz încurcat, cu indicii și piste bizare, un ucigaș în serie psihopat și martori pe care nu se pot baza. Și află că până și un caz de-acum câteva zeci de ani se poate dovedi letal…

După cum vedeți, descrierea nu dezvăluie foarte mult și acest lucru îmi place la nebunie. Arată doar puțin din intrigă, dar în rest te lasă pe tine să te arunci cu capul înainte și să vezi dacă a meritat timpul petrecut. Mi-a plăcut extrem de mult abordarea mai personală avută în „Glasul Sângelui” și aici mă refer atât la viața lui Cormoran cât și la relația sa cu Robin. Am putut să vedem mai mult din viața lui de familie și problemele cu care s-a confruntat. În plus, am fost din nou chinuiți de acest slooooooooow burn dintre el și Robin, însă eu am încredere în autoare și știu că momentul în care cei doi vor renunța la măști, vom urla de fericire.

„Glasul Sângelui” – o abordare personală și profundă

Cred că este destul de greu să recunoști ceea ce simți și în momentul în care știi că ai o relație profesională bună și o prietenie pe măsură, te gândești că poate o relație amoroasă va duce totul de râpă. De aceea încerc să înțeleg și sunt convinsă că momentul lor va veni cândva, având în vedere că seria nu se oprește aici. Îmi place acest duo și deși amândoi sunt foarte diferiți și cu mult istoric în spate, sunt perfecți unul pentru celălalt.

Este clar că autorea a vrut ceva complex și mult mai complicat, având în vedere și numărul mare de pagini. A gândit această carte mult și a adus-o larang de artă, pentru că are multe intrigi și sub-intrigi și personaje adiacente. Robin și Cormoran investighează dispariția unei persoane acum 40 de ani. Fiind o faptă săvârșită acum mulți ani, Cormoran nu a fost foarte sigur de preluarea acestui caz, însă s-a simțit destul de intrigat și a acceptat până la urmă. S-a pus foarte mult accent pe violența împotriva femeilor și s-a mers foarte mult pe investigarea uner teme personale, ce ajută duo-ul nostru să se cunoască mai bine și să se accepte cu bune și cu rele. Am avut impresia mult timp că ei au nevoie de un mai mare insight din viațapersonală și această carte într-un final mi-a răspuns așteptărilor.

Sincer, mai mult de atât nu vă pot spune. „Glasul Sângelui” este plină de situații neprevăzute, de teme sociale și de relații ciudate, gata oricând să fie întoarse și răstălmăcite pentru a ajunge la punctul culminant. Da, este o cărămidă de carte, însă spune o poveste foarte bine scrisă, care are sens și temei. Nu am considerat niciun cuvânt să fie în plus sau să nu fie la locul său, așa că vă recomand acest al 5 lea volum, dar și seria în general, pentru că este extrem de reușită.

Ți-a plăcut recenzia cărții GLASUL SÂNGELUI?

👉 Vezi toată lista de cărți scrise de Robert Galbraith

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA GLASUL SÂNGELUI CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Glasul Sângelui
Autor: Robert Galbraith
An apariție : 2022
Nr. Pagini: 816
Publicată la 6.05.2022
Vizualizari recenzie: 9383

Recenzie „Castelul de hârtie” de Miranda Cowley Heller

Vreau să vă spun că această recenzie mă găsește extrem de confuză, pentru că eu eram sigură că aleg o carte cu o poveste de dragoste. WRONG!!! Nu am primit în niciun caz o poveste de dragoste, ci o poveste impactantă, șocantă, căreia i-am dat un rating mare pentru...

Recenzie „Șase cocori stacojii” de Elizabeth Lim

Atunci când eram mică, obișnuiam să ascult multe povești la casetofon. Îmi aduc aminte clar când stăteam în bucătărie și mama îmi punea caseta și eu ascultăm fascinată. A fost modul în care imaginația mea s-a dezvoltat și modul în care am cunoscut lumi și personaje...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1979 zile și a scris până acum 469 articole. Se află pe poziția 2 din 52 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.