Recenzie “Jack Spintecătorul. Crimele din Whitechapel” de Kerri Maniscalco

by | Mar 26, 2021 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA JACK SPINTECĂTORUL. CRIMELE DIN WHITECHAPEL ARE REDUCERE PE:

De câteva luni am început să revin la “origini” și să citesc muuult Thriller și Horror. Recunosc, în cazuri de urgență mai relaxez atmosfera cu un Romance, însă majoritatea timpului îmi este consumat pe anchete, crime și aflarea adevărului. Îmi place foarte mult să mă consider un detectiv, să gândesc în același timp cu personajele principale și să cred că le pot fi de folos în rezolvarea cazului. Atunci când vorbim despre criminali celebri, am fost întotdeauna fascinată de psihologia lor, de sângele rece de care au dat dovadă, dar și de motivul din spatele crimei, pentru că nimeni nu poate ucide fără un scop anume. Așa că, am scos din bibliotecă o carte pe care o aveam de mult și am început să o citesc, fiind convinsă că perioada în care este plasată mă va ajuta foarte mult în formarea unei opinii.

“Jack Spintecătorul. Crimele din Whitechapel” de Kerri Maniscalco a fost o surpriză foarte plăcută, pentru că, deși nu mă așteptam, este destul de dură și nu aș vrea să o recomand celor sub 15 ani. Nu are scene intime, însă este foarte explicită în detalii de criminalistică. Dar întâi să vă povestesc puțin pentru a înțelege ce fel de detalii. Audrey Rose este o fată atipică pentru vârsta ei fragedă de 17 ani. Dacă alte fete erau preocupate de baluri și de băieți, Audrey nu este așa. Este pasionată de medicină legală și își petrece majoritatea timpului făcând autopsii . Da, este morbid, însă cineva trebuie să o facă și pe asta nu? Pasiunea aceasta a moștenit-o de la unchiul ei, care îi este și maestru și împreună, petrec ore întregi în atelierul acestuia. Evident, totul se face pe ascuns, pentru că tatăl lui Audrey este o persoană bogată din Londra sec 19, și această asociere nu îi face cinste deloc.

De aici pornește ideea de baza a cărții. Audrey se ocupă cu medicina legală, este super inteligentă, cu o minte ascuțită și îi place să descopere lucruri noi, să rezolve cazuri și să afle adevărul. Atunci când mai multe prostituate sunt ucise de către o persoană necunoscută, Audrey își dă seama că ceva nu este în regulă și că există un pattern aici, pe care poliția nu îl ia în calcul atunci când face ancheta. Împreună cu Thomas, al doilea ucenic al unchiului său, formează echipa ideală și o să încerce să dea de cap acestei situații. Între timp, între cei doi se va forma o legătură frumoasă, care face deliciul cititorilor. Criminalul a fost numit Jack Spintecătorul pentru modul brutal în care își omoară victimele și pentru scenele groaznice pe care le lasă în urmă sa. Un sadic, o persoană de neînțeles, care omoară femei și aparent, le fură anumite organe. Nimeni nu știe care îi este scopul și încearcă să îi creioneze o personalitate doar după scrisorile pe care acesta le trimite poliției. Uneori acesta poate să fie mai aproape decât crezi, însă este important să păstrezi ochii deschiși și să nu lași sentimentele să intervină în rezolvarea cazului.

Am citit cartea cu sufletul la gură și mi-a plăcut foarte mult să urmesc atât firul narativ cât și personajele. Audrey Rose este o fire extrem de independentă, pe care nu o poți pune în colivie și aștepta să se supună. Inteligentă, extrem de frumoasă, și-a găsit rostul în această pasiune pe care o are și deși nu este destinată femeilor, această dorește să schimbe percepția pe care societatea de atunci o avea asupra femeilor. Gândește uneori prea mult unele detalii, dar știe să pună cap la cap indicii și are sânge rece atunci când vine vorba de cadavre și scene de crimă. Împreună cu Thomas, fac o echipa pe cinste. Acesta are un stil foarte jucăuș, uneori obraznic, dar nu într-un mod lipsit de educație. Este acel gen de băiat care știe că este chipeș și inteligent și dorește să atragă atenția mai mult decât este cazul asupra calităților sale. Atenția lui pentru detalii o depășește pe cea a lui Audrey și îi completează entuziasmul cu simțurile ascuțițe pe care le posedă. Nu își ascunde sentimentele față de Audrey, însă le spune într-un fel atât de haios, dar deschis, încât de multe ori stai să te gândești că băieții în acea epocă nu erau așa retrași pe cât credeam noi.

“Jack Spintecătorul. Crimele din Whitechapel” de Kerri Maniscalco a fost o relaxare pentru mine, o carte destul de grafică, însă foarte inteligent construită, plină de faze brutale, dar ancorate în realitate. În jurul crimelor lui Jack Spintecătorul există multe indicii și Audrey și Thomas sunt plasați acolo cu un singur scop, să afle adevărul și să pedepsească vinovatul, indiferent de identitatea acestuia.

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții JACK SPINTECĂTORUL. CRIMELE DIN WHITECHAPEL?

Vezi toată lista de cărți scrise de Kerri Maniscalco sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA JACK SPINTECĂTORUL. CRIMELE DIN WHITECHAPEL CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Jack Spintecătorul. Crimele Din Whitechapel
Autor: Kerri Maniscalco
Editura: LEDA EDGE
Nr. Pagini: 366
Publicată la 26.03.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”Mesagerii Mamei Pământ” de Eliana Corina Ioniță

Vă salut cu bucurie, dragilor! Sunt fericită că natura începe să ne îmbrățișeze iar călduros și, în curând, vom citi în aer proaspăt. Până atunci, mai vin spre voi cu recomandări de volume care merită citite. Săptămâna aceasta am descoperit o carte revelatoare....

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Ca orice adolescentă,Lilly About se confruntă cu drama de liceu. Atunci când pășește în curtea liceului ,singura sa dorința este să se teleporteze cât mai departe de Cade Jennings. Cade este cel mai popular băiat din liceu,chipeș dar arogant,joacă în echipa de...

5 1 vote
Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1534 zile și a scris până acum 383 articole. Se află pe poziția 2 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.