Recenzie: “Mai fierbinte ca focul” de Jennifer L Armentrout

Autor: Jennifer L Armentrout
Editura: Litera
Nr. Pagini: 464
Gen Literar: Actiune, aventura
Publicată la 29.07.2019

🔥 CARTEA MAI FIERBINTE CA FOCUL ARE REDUCERE PE:

Vreau să vă povestesc despre o super carte, de fapt despre o super serie din care face parte cartea, pentru că deja o am completă pe Kindle și urmează să fie citită în zilele următoare:) Înainte de acestea, sper că știți cine este Jennifer L Armentrout și potențialul pe care aceasta îl are. Este incredibilă, este atât de cameleonică și poveștile ei impacteaza prin originalitate. Trece foarte ușor de la dragoste, la fantasy, la YA și o face cu o asemenea lejeritate încât uneori ai impresia că pentru fiecare gen vorbim despre o autoare diferită. Îmi place foarte mult stilul ei și de fiecare dată observ ceva nou în modul în care scrie și nu mă satur să îi descopăr cărțile. Cred că am citit destul de mult din poveștile sale, însă am rămas codașă cu seria “Apocalipsa Elementelor“. Știam de cartea acestea de mult, dar nu știu de ce nu am apucat să o citesc înainte să fie tradusă și la noi. Când am auzit că Editura Litera a luat drepturile de publicar, curiozitatea mi-a fost stârnită și mai mult și am zis că trebuie să o încep.

“Mai Fierbinte ca Focul” îmi aduce foarte mult aminte de o altă serie de succes ce îi aparține lui Jennifer și care mi-a plăcut la NEBUNIE, “The Covenant”. Această adoră să se joace cu detaliile, să dea naștere unui univers cu totul aparte, cu creaturi, cu clase sociale, cu reguli, cu personaje extrem de diverse dar și cu relații foarte complicate. Are și o predilecție pentru triunghiuri amoroase, care uneori mă scot din minți, dar dacă ei îi plac, mă complac în situație, că nu am de ales 🙂

Layla este jumătate Demon – jumătate Gardian, însă trăiește într-o familie de Gardieni care a adoptat-o. Are un har deosebit, poate vedea sufletele celorlalți sub formă de aură și acest talent este valorificat de familie ei. Cum? Practic ea este folosită să marcheze demonii, oamenii cu suflet impur pentru ca Gardienii să îi localizeze mai ușor. O mare problemă cu acest har este faptul că Layla nu poate săruta pe mine cu un suflet, pentru că i-l va lua. De aceea stă departe de băieți, trăiește o viață destul de solitară, unde singurul ei scop este să se integreze în familia ce i-a oferit un acoperiș deasupra capului. Este în secret îndrăgostită de Zayne, fratele său vitreg, dar din cauza “talentului” ei, nici nu poate visa la ceva mai mult. Într-o zi, în viața sa intră Roth, un demon extrem de puternic, care începe încet, încet să îi schimbe percepția despre lumea în care a trăit timp de 17 ani. Roth îi deschide ochii și îi arată că poate locul ei nu este printre Gardieni și că ei sunt adevărații dușmani în toată această poveste.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Jennifer L Armentrout .

Layla este un super personaj. Este haioasă, curajoasă, sensibilă și extrem de loială. Mi-a plăcut foarte mult de ea și am ras foarte mult la dialogurile ei, în special cele cu Roth, pentru că sunt atât de ironice și atât de amuzante încât nu ai cum să nu zâmbești. Îmi aduce aminte de Katy atunci când l-a cunoscut pe Daemon și nu am cum să nu fac anumite comparații. Deși îl iubește pe Zayne, se simtă atrasă de Roth și pe măsură ce petrec mai mult timp împreună, descoperă anumite aspecte care îi schimbă punctul de vedere inițial despre el. Avem parte de un super triunghi amoros, pentru că niciunul dintre băieți nu renunță, iar Layla, deși nu arată acest lucru, este mai confuză decât oricând. În fond, are de ales între un Demon și un Gardian, unul interzis, altul mai complicat, dar amândoi la fel de chipeși și încearcă să își dea seama pe cine să aleagă. Recunosc, m-a enervat puțin bâjbâiala aceasta, pentru că eu de la primele pagini am fost  #TeamRoth și nu cred că îmi schimb tabăra.

“Mai Fierbinte ca Focul” este o carte fantasy extrem de bună, cu detalii captivante, cu personaje care te atrag în intriga lor și te fac părtaș la cele întâmplate. Am citit-o cu sufletul la gură și ieri mi-am luat partea a doua în engleză, pe Kindle, pentru că evident nu mai am răbdare să văd ce se întâmplă mai departe. Apropo, seria are 3 cărți, deci așteptarea nu este chiar atât de mare.