Recenzie “Povești de la Academia Vânătorilor de Umbre” de Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan, Maureen Johnson și Robin Wasserman

Autor: Cassandra Clare
Editura: Leda Edge
Nr. Pagini: 606
Publicată la April 16, 2018

Image result for simon lewisPersonajele din Lumea Umbrelor au revenit în atenția noastră printr-o culegere de nuvele frumoase, pline de aventuri și încărcate de emoții. Fanii Cassandrei Clare știu deja ce anume îi așteaptă și ca de fiecare dată, își pregătesc șervețelele dar si nervii pentru o aventură fantastică. “Povești de la Academia Vânătorilor de Umbre” este scrisă de 4 autori super talentați, cu unii dintre ei suntem deja familiarizați de la colecția de nuvele ce îi aparține lui Magnus Bane.

Orice carte cu tema “shadowhunters” pentru mine este un prilej de bucurie, pentru că doresc să petrec foarte mult timp cu personajele dragi mie și îi mulțumesc lui Cassie pentru infinita inspirație, ce niciodată nu devine prea plictisitoare sau fără ceva special. “Povești de la Academia Vânătorilor de Umbre” conține 10 nuvele ce îl au în prim plan pe Simon Lewis iar din punct de vedere cronologic, acțiunea se pretrece după “Orașul Focului Ceresc”. Toți îl știm pe Simon Lewis, prietenul cel mai bun al lui Clary, tocilarul cu ochelari ce intră în belele, este răpit de TOATĂ lumea rea, îi fură inima durei Izzy și devine vampir. Acestea sunt doar câteva detalii, pentru că pot să vă vorbesc despre el până mâine și nu sunt sigură că reușesc să surprind tot ce îmi propun 🙂

Nu vreau să vă povestesc ce se întâmplă în aceste nuvele, însă vreau să știți câteva idei ce m-au marcat după terminarea cărții. În primul rând m-am apropiat mai mult de Simon. Recunosc, eu sunt fană Clace și nu m-am focusat foarte mult pe alte personaje, atenția fiind 100% îndreptată spre îndrăgitul meu cuplu. În această carte însă, l-am cunoscut mai bine pe Simon și am reușit să îl îndrăgesc mai mult ca oricând. La finalul cărții 6, Simon nu mai are amintiri și trebuie să își reia viată doar cu informațiile pe care le are în acest moment. Cântă într-o trupă, Instrumente Mortale, dar simte că ceva nu este ok. Dorește să devină vânător de umbre, dar abilitățile lui nu sunt complete, lucru care îl frustrează maxim. Dornic de a scăpa de Institutul din New York, pleacă la Academia Vânătorilor de Umbre, unde începe un training serios în vederea devenirii unui războinic autentic. Pe parcursul celor 10 nuvele, Simon se schimbă și reușește să conștientizeze multe lucruri. Toate aceste experiențe îl fac un soldat mai bun, îl apropie de unii oameni, îi schimbă perspective și îl fac să realizeze că vechiul Simon Lewis nu o să mai revină niciodată. Aceasta este o varianta 2.0 a unui băiat ce practic dorește să se regăsească și să învețe ce are de făcut pe mai departe pentru ca viata sa să aibă un sens de care să fie perfect mulțumit. Amintirile încep încet încet să îi revină și Simon trebuie să decidă ce dorește să lase în urmă, ce trebuie să schimbe și încotro dorește să se îndrepte. Avem parte de momente de acțiune, momente de dragoste, dar și momente atât de tristeîncât  provoc  încercați  nu plângețiȘtiu, sigur  o  câștig provocarea, pentru  este imposibil  nu fiți sensibilizați de evenimentele din acestă carte 🙂

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Cassandra Clare.