Recenzie „Regatul focului și al dorinței” de Jennifer L Armentrout

de | nov. 17, 2021 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA REGATUL FOCULUI ȘI AL DORINȚEI ARE REDUCERE PE:

Îmi dau seama că am recenzat atâtea cărți care îi aparțin lui Jennifer încât nu mai știu ce introducere să fac…. Așa că voi renunța la clasicele mele începuturi de recenzie și vom intra direct „în pâine” pentru că probabil aveți deja o părere formată despre autoare și nu mai este nevoie să vin eu cu completări.

Jennifer a lansat acum câțiva ani seria „From Blood and Ash”/ „Din sânge și cenușă”, o serie care a captivat extreeem de mulți cititori prin gradul său de complexitate și prin personajele absolut magnifice. Lui Jennifer îi place foarte mult să se joace cu mintea ta, să te facă să te atașezi de personaje și să te uimească, uneori nu chiar în sensul bun. Cert este că după ce îi termini cartea sau seria întreagă, ești stors de energie și nu șții ce să mai faci pentru a nu uita ceea ce ai citit. Conexiunea cu personajele este una foarte puternică și ajungi să ai o relație de dependență față de ele, în sensul în care vrei să știi mereu ce fac, cum sunt și ce se mai întâmplă cu ele. Plus, ea întotdeauna ridică nivelul la construirea personajelor principale și muncește MULT mai ales la cele masculine, pe care le aduce aproape de perfecțiune.

Consider că „Regatul focului și al dorinței” este cea mai bună din serie. Spun acest lucru după ce am citit primele 3 cărți în engleză și da, sunt complet sigură de ceea ce spun. După finalul de care am avut parte în „Din sânge și cenușă”, trebuia clar să știm în ce direcție se duc Poppy și Hawke și ce se va întâmpla cu relația lor. Nu primim imediat răspunsurile, pentru că Poppy are multe lucruri de asimilat și de „digerat”, însă începe încet, încet să își accepte realitatea nouă în care se află și să facă alte conexiuni. Deși ea suspecta ceva încă din primul volum, lucrurile încep să se așeze și află într-un final care a fost defapt rolul ei cu Ascendenții și cu tot planul bine pus la cale pentru ea. Este un proces foarte lung, în care Poppy trebuie întâi să înceapă să aibă încredere în Hawke și după aceea să creadă și ea cele spuse.

Deși totul pornește de la un plan pe care Hawke îl are, care derivă într-o altă idee minunată (no spoilers), lucrurile evoluează foarte frumos și ce se naște dintr-o minciună se transformă defapt în dragoste adevărată. O să petreacă mult timp deghizându-se în alte persoane, cu alte obiective, însă până la urmă cărțile se vor da pe față și adevărul îi va elibera. Sună destul de cliseic, dar adevărul chiar aduce acțiunea într-o altă perspectivă. Mi-a plăcut foarte mult de Hawke, exagerat de mult pentru gusturile mele și am căutat să îl înțeleg și să țin cu el, chiar mai mult decât am ținut cu Poppy. Faptul că el are un trecut atât de tragic și a fost marcat de atâtea lucruri nu a făcut decât să îmi sporească admirația pentru el și să mă facă să mă îndrăgostesc iremediabil. În plus, a avut acea atitudine pe care orice personaj trebuie să o aibă – o lasă pe Poppy să ia propriile decizii și îi prezintă varianta sa, așteptând ca ea să facă pasul decisiv.

Vedem un altfel de Hawke aici, cu bune și cu rele și cu o parte dark ce mi-a plăcut enorm, pentru că este chiar distractiv să ții cu un personaj dual, care nu e 100% bun sau 100% rău. Fețele acestea multiple sunt foarte fun de urmărit și recunosc, Hawke este un super personaj, după care multe probabil au tanjit și încă tânjesc. În aceast carte așteptăm cu toții momentul în care Poppy și Hawke își vor relua relația dar din postura adevărului, fără nimic de ascuns. O să dureze ceva până când o să se întâmple acest lucru, dar asta nu înseamnă că acțiunea nu ne va acapara și scenele mișto vor lipsi. NUUUUU, o să fie action packed și o să avem parte de scene epice, cu o mare importantă pentru toată seria. Însă acest slow burn și așteptarea o să ne omoare, inceeeet, încet.

Vă recomand „Regatul focului și al dorinței” și vă rog să aveți răbdare cu ea, pentru că nu este atât de simplă pe cât pare. Este complexă și poate uneori detaliile vă pot copleși. Nu este nimic rău în a face o pauză, pentru că și eu am făcut la fel cu volumul 1. Am intrat mai greu în acțiune, însă nu am pus presiune pe mine să încerc să memorez tot. Nu faceți asta, distrați-vă, descoperiți aceste personaje și vă asigur că o să aveți parte de o super lectură, captivantă, plină de umor, de dragoste și de neprevăzut.

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții REGATUL FOCULUI ȘI AL DORINȚEI?

Vezi toată lista de cărți scrise de Jennifer L Armentrout sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA REGATUL FOCULUI ȘI AL DORINȚEI CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Regatul Focului și Al Dorinței
Autor: Jennifer L Armentrout
Editura: LITERA
Nr. Pagini: 848
Gen Literar: Fantasy
Publicată la 17.11.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie “Aventurile lui Choko” de Ștefania Tudorache

Un dar neprețuit pentru un copil poate fi o carte cu povești și ilustrații minunate care să-i aprindă imaginația, să-l emoționeze. O astfel de carte este Aventurile lui Choko, scrisă de Ștefania Tudorache. Aventurile lui Choko este o continuare a poveștii Surprizele iernii.

Recenzie „Colecționarul” de John Fowles

Recenzie „Colecționarul” de John Fowles

Este a doua mea întâlnire cu autorul. Am citit și Iubita locotenentului francez care este mult mai cunoscută probabil și datorită ecranizării pe care eu n-am urmărit-o, dar am apreciat cartea. Colecționarul prezintă tragedia unei tinere fete răpită și sechestrată de...

Recenzie „Near the bone” de Christina Henry

Inițial a fost foarte captivantă și teribil de creepy și dark, dar cred că autoarea a greșit complicând acțiunea cu acea tentă de paranormal. William era suficient pentru a menține teroarea la nivel ridicat, nu era nevoie și de acel Yeti/Big Foot sau ce creatură...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1771 zile și a scris până acum 421 articole. Se află pe poziția 2 din 42 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.