Recenzie ” Reminders of Him” de Colleen Hoover

de | feb. 24, 2022 | Beletristică, Limbi Străine, Recenzii cărți

🔥 CARTEA REMINDERS OF HIM ARE REDUCERE PE:

Bună cartea, cititori, oriunde v-aţi afla!

Cine este Kenna Rowan?

Kenna Rowan din Reminders of HIm de Colleen Hoover îşi termină sentinţa de 5 ani de închisoare şi îşi vrea fiica înapoi. Aceasta este acum în grija bunicilor din partea tatălui, Scotty, pe care Kenna îl omorâse într-un accident de maşină. Va reuşi ea să fie iertată de părinţii acestuia? De prietenul său cel mai bun? Va reuşi să-şi croiască drum în viaţa fetiţei ei, Diem? Acestea sunt întrebările la care vom căuta răspuns citind cartea.

Colleen Hoover – Maestra coincidenţelor

Dintre toţi oamenii apropiaţi de Scotty, prima persoană cu care Kenna se întâlneşte în prima noapte petrecută în oraşul în care este acum fiica ei este tocmai Ledger, prietenul său cel mai bun. Nu puteţi cere o coincidenţă mai mare şi mai declanşatoare de evenimente ca aceasta! Deşi parcă previzibilă, suntem obişnuiţi cu stilul lui Colleen Hoover: îi credem coincidenţele deoarece ştim că ceea ce vom primi la final va fi amintirea unei cărţi bune şi un minunat subiect de discuţie cu prietena noastră cea mai bună la o cafea!

” Some things can be forgiven but sometimes an action is so painful the memory of it can still crush a person ten years down the road. „

Colleen Hoover – Maestra întrebărilor

Întotdeauna i-am admirat stilul. Cuvintele curg parcă şi se înlănţuie unele de altele aşa cum dansează valurile mării pe înserat, liniştite şi magice. Dar cel mai mult i-am admirat felul în care ne face să ne punem noi înşine întrebările personajelor. Am putea accepta ca părinti ( aşa cum fac Grace şi Patrick, părinţii lui Scotty ) în viaţa noastră pe fata care este răspunzătoare de moartea fiului nostru? Am putea trăi fără să fim sfâşiţti pe dinăuntru să vedem această persoană zilnic, de exemplu? Să retrăim durerea la nesfârşit, ca Prometeu? Am putea ca mame ( Kenna ) să nu încercăm să facem tot posibilul să nu ne recuperăm copilul pierdut în urma unei greşeli?Cât ar trebui un om să plătească pentru o greşeală?

Subiectivism asumat de neclintit

Am citit toate cărtile ei, traduse si netraduse încă la noi. Ştiu. Sunt subiectiăa. Citisem undeva că recenziile pentru acest tip de cărţi , de care nu ne putem detaşa puţin, nu ies bine. Poate. Dar oare nu devenim iremediabil subiectivi când cineva sau ceva ne intră in suflet? Am fost întotdeauna uimită de puterea cuvintelor şi de forţa ei. De cum reuşeşteîin câteva rânduri să adune munţi de profunzime sufletească. E ceea ce m-a atras în prima carte scrisă de ea pe care am citit-o. Şi am rămas veşnic a ei.

Ți-a plăcut recenzia cărții REMINDERS OF HIM?

👉 Vezi toată lista de cărți scrise de Colleen Hoover

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA REMINDERS OF HIM CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Reminders Of Him
Autor: Colleen Hoover
An apariție : 2022
Editura: MONTLAKE
Nr. Pagini: 335
Limba: Engleză
Gen Literar: Young adult
Publicată la 24.02.2022
Vizualizari recenzie: 115

Recenzie „Castelul de hârtie” de Miranda Cowley Heller

Vreau să vă spun că această recenzie mă găsește extrem de confuză, pentru că eu eram sigură că aleg o carte cu o poveste de dragoste. WRONG!!! Nu am primit în niciun caz o poveste de dragoste, ci o poveste impactantă, șocantă, căreia i-am dat un rating mare pentru...

Recenzie „Șase cocori stacojii” de Elizabeth Lim

Atunci când eram mică, obișnuiam să ascult multe povești la casetofon. Îmi aduc aminte clar când stăteam în bucătărie și mama îmi punea caseta și eu ascultăm fascinată. A fost modul în care imaginația mea s-a dezvoltat și modul în care am cunoscut lumi și personaje...

Adriana Ionescu este redactor Booknation.ro de 196 zile și a scris până acum 12 articole. Se află pe poziția 30 din 52 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Adriana Ionescu aici.