Recenzie “Robbie Williams: Reveal” de Chris Heat

Editura: Publica
Nr. Pagini: 672
Gen Literar: Biografii si memorii
Publicată la 18.03.2019
Acordă o notă

🔥 CARTEA ROBBIE WILLIAMS: REVEAL ARE REDUCERE PE:

Pentru cei care mă cunosc nu este un mare mister că sunt fană Robbie Williams. Îl ascult din liceu și îi ador muzica. Deși sunt conștientă că este un personaj extrem de controversat și ciudat, acest lucru parcă îmi place cel mai mult la el, pentru că îl diferențiază de alți artiști. Da, pare destul de nebun, dar este un geniu atunci când vine vorba de muzică și entertainment. Am fost martora acestui lucru atunci când am dansat timp de 3 ore la concertul lui din Piața Constituției, turneu cu prilejul căruia Robbie a venit pentru prima dată în România. A fost un moment “bucket-list” pe care nu îl voi uita niciodată.

Recent a apărut la Editura Publica biografia lui scrisă de Chris Heath. Nu este prima carte pe care o citesc despre Robbie, însă în aceasta am găsit câteva aspecte diferite pe care doresc să le dezbat. Robbie este extrem de sincer oriunde s-ar afla și nu regretă nimic din ce face. Este genul de om “what you see is what you get” și este extrem de mândru de acest lucru. Sincer, cred că această atitudine m-a făcut să îl admir și mai mult, pentru că deși toți știm că este ceva neînregulă cu el, îl iubim maxim :)) În plus, cred că această doză de nebunie îi face și spectacolele mai vii, mai dinamice și mai spectaculos de urmărit. Dacă era un tip calm, nu știu dacă lumea venea în număr atât de mare să îl vadă. Explozia de energie este un element care îl caracterizează, fiind catalogat unul dintre cei mai mari “entertaineri” din showbiz. Te face efectiv să vibrezi, având o bucurie molipsitoare față de ceea ce face.

În cartea sa vorbește cu noi despre multe aspecte, de la relația cu fanii sau familia, la obicieiurile lui nesănătoase și dragostea față de alcool și droguri. Știe că are probleme cu ieșirile nervoase, unele crize i-au adus necazuri, însă nu are nicio problema cu acest lucru. Uneori am impresia că este prea sincer și dacă managerul lui vedea înainte manuscrisul nu știu dacă îl lasă să publice așa ceva:)) Își face atât reclamă negativă cât și reclamă pozitivă, însă îți reamintește că nu este obligatoriu să îl plăci. Nu, dacă nu îți place fața lui, sau pur și simplu activitatea lui de zi cu zi, este pierderea ta 🙂

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Chris Heat .

Ne vorbește foarte mult și despre relația sa cu media și cu fotografii care îl urmăresc la orice pas. Practic, de la vârstă adolescenței a crescut cu această povară și a acumulat foarte multe frustrări. Dacă îl știți mai de mic pe Robbie, îi știți activitatea în cadrul formației Take That și conflictele pe care le-a avut cu băieții din formație. Un mare motiv de stres și frustrare pentru el a fost lipsa intimității, practic tot ceea ce făcea era oferit lumii într-o manieră deloc realistă, arătând un Robbie complet diferit de propria personalitate. Teoretic, este mai matur acum și s-a obișnuit cu viața de star, însă acest lucru nu îl oprește să se exprime și să spună ce îl deranjează. Este nonconformist și nu regretă nimic din acțiunile sale, facând practic o mică revoltă la adresa cenzurii prin fiecare gest pe care îl comite.

Nu pot spune că am descoperit lucruri șocante despre Robbie, pentru că de la un punct încolo nu mă mai surprinde absolut nimic din ceea ce face. Însă îi rămân în continuare fidelă, pentru că este un artist extrem de talentat și carismatic, pe care sper să îl revăd cât mai curând în concert. Este o carte pe care o recomand tututor, fie că sunteți fani Robbie, fie că nu. Tot ce am citit de aici este o lecție de acceptare care ne arată fața urâtă a showbiz-ului.