Recenzie “Simte din nou” de Mona Kasten

by | Mar 23, 2021 | Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA SIMTE DIN NOU ARE REDUCERE PE:

Zi frumoasă, dragilor! 💖

Dacă ați aruncat o privire peste recenziile pe care le-am făcut la volumele anterioare, știți deja cât de mult am ajuns să o îndrăgesc pe Mona Kasten, cât și cărțile sale. Am așteptat cu sufletul la gură traducerea acestui, iar când am reușit să pun mâna pe el , l-am devorat ca pe pâinea caldă. Să fiu sinceră, O nouă șansă a rămas, în continuare, volumul meu preferat din serie, dar nici acesta nu m-a dezamăgit. Sawyer mi-a atras atenția încă din primul volum și voiam să îi descopăr povestea deoarece eram sigură că în spatele imaginii de fată rea pe care o afișează se ascunde un suflet frumos și blând, dar plin de cicatrici.

Sawyer Dixon e studentă la universitatea Woodshill unde se specializează în fotografie și, după cum știți din volumele anterioare, este colega de cameră a lui Dawn. Pentru a-și putea plăti studiile lucrează ca și chelneriță, dar este ajutată și de sora sa, Paige. Pe lângă pasiune și talent, ea dedică foarte mult timp fotografiei, de aceea, Frank, aparatul său foto, este un accesoriu pe care îl poartă peste tot, astfel încât să nu rateze vreo ocazie perfectă pentru câteva instantanee. Sawyer nu lasă pe nimeni să se aproprie de ea, în afară de sora sa, este o fire rebelă, iar băieții din viața sa reprezintă doar niște aventuri de o noapte deoarece niciunul nu reușește să treacă de zidurile pe care tânără le-a ridicat în jurul său.

Isaac Grant provine dintr-o familie cu cinci copii. Părinții săi dețin o mică fermă, iar tânărul, deși iubește liniștea și pacea oferită de căminul său, și-a dorit mereu să urmeze o facultate. Din păcate, ai săi nu îi înțeleg visul și nu îi sunt alături, iar el este forțat să lucreze pentru a se întreține și a-și plăti studiile. Din cauza timidității, a vestimentației sale, dar și a lipsei de încredere în sine în prezența femeilor și nu doar, este văzut de ceilalți drept un tocilar. Issac este dulce, drăguț, politicos, amabil și îi place să își sprijine prietenii. Din păcate, fetele nu mai apreciază aceste calități.

Orice alt tip ar fi profitat de situație. Orice alt tip m-ar fi lipit de oglindă și ar fi luat totul de la mine, fără ezitare și fără întrebări.

Atât Issac, cât și Sawyer sunt două persoanaje bine construite, dar la o primă vedere, sunt ca două drepte paralele, dar pe parcursul lecturii vom afla că au mai multe lucruri în comun și, de aceea, sunt așa compatibili. Sawyer are nevoie de un proiect final pentru facultate, iar Isaac are nevoie de un nou stil vestimentar și câteva sfaturi pentru a nu mai roși în prezența unei fete. Sawyer îl transformă pe Isac în proiectul său personal și îi promite că îl va transforma din tocilarul drăguț într-un băiat rău ce frânge inimi la fiecare pas. Însă socotelile de acasă nu coincid întotdeauna cu cele din târg, iar cei doi încep să se cunoască mai bine și, prin pași micuți, ia naștere o poveste de iubire care se dezvoltă într-un mod precaut, timid.

Simte din nou nu e doar o poveste dulce de iubire, ci una despre găsirea propriei identități, despre familie, despre încrederea de sine. Faptul că toate evenimentele sunt narate la persoana întâi ne permite să asistăm din primul rând la spectacolul creat de autoare. E o lectură lejeră pe care am parcurs-o în doar câteva ore, iar paginile parcă se schimbau singure. Am râs și plâns alături de personaje, am simțit fiecare emoție, fie ea pozitivă sau negativă. Dacă vă doriți să citiți un romance bun, prezența, cartea aceasta e pentru voi!

📚 Ți-a plăcut recenzia cărții SIMTE DIN NOU?

Vezi toată lista de cărți scrise de Mona Kasten sau...

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA SIMTE DIN NOU CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Simte Din Nou
Autor: Mona Kasten
Editura: BOOKZONE
Nr. Pagini: 466
Gen Literar: Romance
Publicată la 23.03.2021
Nota recenzorului: 9

Recenzie ”Central Park” de Guillaume Musso

Există momente în viață cand o ușă se deschide si ești inundat de lumină. Clipe rare când ceva se descătușează în tine. Plutești în imponderabilitate, gonești pe o autostradă fără radar. Alegerile devin limpezi, răspunsurile inlocuiesc întrebările, frica cedează locul...

Recenzie ”Hud Ranat” de Cecilia

Recenzie ”Hud Ranat” de Cecilia

Cum sunteți dragii mei? Acceptați invitația de a porni într-o călătorie inedită în următoarele minute? Cartea Hud Ranat scrisă de Cecilia cuprinde cadrul, personajele și situațiile perfecte pentru a evada memorabil pe o altă planetă din univers. Călătorim în acest...

Mihaela Cojocaru este redactor Booknation.ro de 37 zile și a scris până acum 14 articole. Se află pe poziția 20 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Mihaela Cojocaru aici.