Recenzie “Șoapte de Iubire”de Jamie McGuire și Teresa Mummert

,
Teresa Mummert
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 336
Publicată la February 5, 2018

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE:

Despre Teresa Mummert nu știu să vă spun multe, dar despre Jamie McGuire nu am decât cuvinte de laudă. Este autoarea celebrei serii “Fericirea Începe Azi”+”Fericirea mea ești Tu”, acesteia urmându-i alte 5 cărți, la fel de frumoase și citite de milioane de fani. Jamie scrie frumos, intens și te ține cu sufletul la gură, alegând intrigi dinamice, cu personaje interesante. În “Șoapte de Iubire” am crezut că va fi la fel, dar aceste două autoare au ridicat nivelul și au reușit să mă surprindă și mai mult…

Avery și Josh sunt colegi într-un spital, ea asistență, el paramedic. Într-o seară ca oricare alta, se întâlnesc la semafor și cât așteaptă culoarea verde, vorbesc. Ceea ce urmează să se întâmple le va schimba viața iremediabil și cititorul va fi aruncat într-un șir de întâmplări șocante, mai ales spre finalul poveștii. Avery și Josh sunt un cuplu normal, cu probleme cotidiene, greutăți și idealuri. După accident, Josh decide să își schimbe prioritățile și începe să o curteze pe Avery, care este puțin reticentă, dar după multe dovezi de afecțiune din partea lui Josh, începe să se îndrăgostească de el. Am avut o vagă impresie că totul se derulează mult prea repede pentru ceva verosimil, însă am zis că totul este în imaginația mea… Eh, nu a fost așa și o să vedeți exact la ce mă refer dacă citiți cartea, pentru că nu vă pot spune mai mult.

Image result for sweet nothingȘtiți care este problema? Chiar dacă citești multe cărți de acest gen, tot consider că nu ești pregătit pentru marele twist al poveștii, deoarece este foarte original, cu o ușoară tentă de ireal. Titlul nu este ales întâmplător, deși inițial m-am gândit de ce au tradus “Sweet Nothing” în “Șoapte de Iubire”, dar m-am edificat rapid. Răspunsul îl gășiți în paginile cărții:) Prima parte poate părea puțin plictisitoare, cu o intrigă comună, însă după jumătate cărții totul capătă contur și întrebările încep să apară, până la marea surpriză ce sigur o să vă facă să reacționați în fel și chip.

Personal, aș vrea să mai citesc povești ce aparțin acestui duo, deoarece consider că au făcut o echipă bună, cu inspirație și teme originale, scriind o carte ce îți rămâne în minte și în suflet mult timp. Citind un interviu cu Jamie, am văzut că intenția lor a fost clar să șocheze, să scrie o carte cu o poveste frumoasă, dar care să marcheze cititorul. Eu consider că au reușit 🙂