🔥 CARTEA SUB MÂINILE MELE ARE REDUCERE PE:

Sub mâinile mele - George C. DumitruNu cred că se cade să afirmăm despre volumul Sub mâinile mele, scris de George C. Dumitru, că este doar o carte. Fiind divizat în două părți – neliniștea sub care ai crescut, o poveste de aproximativ optzeci de pagini, care ar putea foarte bine să fie un roman de sine stătător, și o colecție de proze scurte, care dau titlul cărții – reprezintă un exercițiu interesant al amintirilor, potențat prin inocență, dar și prin relativitate.

Se remarcă un limbaj dur, atrăgător prin detaliile care alcătuiesc o narațiune cât se poate de verosimilă. Scriitura lui George Dumitru mi-a trezit amintiri sumbre, pe care le-am neglijat de multe ori, până acum. Văd cartea ca pe o călătorie a maturizării, materializarea unei existențe generale a omenirii, care se diferențiază prin mici detalii de la un individ la altul.

Sub mâinile mele te poate da cu totul peste cap. Actul conștientizării prin lectura acestei creații m-a făcut să privesc dintr-o cu totul altă perspectivă trecutul meu, sau ceea ce cred eu că înseamnă el, să simt prezentul, și să înțeleg cum el îmi va afecta viitorul. Poveștile acestea sunt o dovadă a felului în care banalitatea poate duce la o complexitate inimaginabilă.

Dar poate că cel mai interesant aspect sugerat în textele artistice ale lui George Dumitru este efectul pe care îl pot avea dramele psihologice asupra subconștientului unui om, manifestându-se și schimbându-ne atunci când ne așteptăm mai puțin.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de George C. Dumitru.

Când demonii intră în tine și te locuiesc, o fac pentru totdeauna, să crezi că își vor părăsi casa de împrumut înainte să devii hrană pentru viermi este pură amăgire. Nu prietene, odată ce s-au înfruptat din carnea ta, din gândurile și sinapsele tale, vor dori să se hrănească în continuare, să-ți simtă gustul dulce-acrișor al nefericirii, al zbaterii și al durerii.

Concluzionând, pot afirma că Sub mâinile mele este o carte care mi-a oferit stări și trăiri cu totul și cu totul diferite de ceea ce anticipasem, fiind una dintre puținele creații ce mi-au permis să nu citesc numai despre cugetările scriitorului, ci mai ales să mi le (re)descopăr pe ale mele.

Titlu: Sub Mâinile Mele
Autor: George C. Dumitru
An apariție : 2014
Editura: Karth - un imprint Herg Benet
Nr. Pagini: 177
Publicată la 7.02.2016

Scriitură accesibilă, captivantă, plină de subînțeles, mai ales prin felul în care cititorul poate relaționa cu întâmplările.

Dragoș Filioreanu
Autor: Dragoș Filioreanu
❝ ,,În momente ca acestea, simțeam că lumea îmi aparține. Puteam fi cine voiam eu să fiu, prin cărți. Într-o lume în care oamenii acced spre nimicul absolut, uităm să ne căutăm propriul nostru tot, care poate avea diferite forme. Când citești, zbori. Ești o pasăre migratoare care zboară și călătorește oriunde. Ești liber. Ești un tu mai bun decât ai fost ieri. Ești infinit.” ❞
Redactor de 1463 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Dragoș Filioreanu