Recenzie Suflete pereche de Cecelia Ahern

by | Mar 31, 2015 | Recenzii cărți, Romantism

🔥 CARTEA SUFLETE PERECHE ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

suflete-pereche_1_produsDe când până când durează aşteptarea în dragoste?!? Cred că fiecare dintre noi am răspunde diferit în funcţie de propriile noastre experienţe. Cei mai mulţi dintre noi ne îndrăgostim de foarte tineri pentru prima dată, iubim cu multă pasiune şi absolut totul în jurul nostru se transformă. Dar oare câţi dintre noi avem norocul sau nu – ar putea spune alţii, să rămânem pentru totdeauna cu prima şi cea mai intensă iubire a noastră.

Suflete pereche este un roman de dragoste, o poveste romantică în care ne vom regăsi sau doar ne-o vom imagina ca pe un scenariu de film care ne ţine cu sufletul la gură. Rosie Dunne este personajul principal, caracterul ei va fi urmărit de către scriitoarea Cecelia Ahern de la vârsta şcolii primare şi până la împlinirea a cincizeci de ani. Şi cum în orice scenariu romantic e nevoie neapărat de doi, partenerul lui Rosie este Alex Stewart vecin şi  coleg cu neastâmpărata Rosie.

Cecelia Ahern imaginează în paginile cărţii o mina saga a sentimentelor şi relaţiilor dintre cei doi. Fiecare dintre ei va trece prin experienţa căsătoriei destrămate cu un partener pe care credeau că îl iubesc, vor avea copii cu parteneri diferiţi şi vor trebui să îşi susţină prietenia transformată în dragoste la mii de kilometrii de pe un continent pe altul.

Vor exista şanse reale ca Rosie şi Alex, după toate evenimentele neplăcute din viaţa lor şi distanţa atât de mare să îşi mărturisească şi apoi să îşi împlinească dragostea? Veţi descoperi cu certitudine răspunsul la finalul romanului Suflete pereche.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Cecelia Ahern

Structura romanului e un pic neobişnuită pentru că scriitoarea alege o manieră modernă de prezentare a dialogurilor dintre toate personajele romanului, şi anume modernul email un mijloc de comunicare atât de des folosit în ultimii ani. Cartea este alcătuită din transcrierea mesajelor, emailurilor  primite pe calculatoarele personale dar şi din conţinutul scrisorilor care aduc veşti şi informaţii decisive pentru personaje.

Pentru aceia dintre voi care cred în predestinare şi în puterea sentimentelor indiferent de orice obstacol, Suflete pereche va fi un roman pe care nu îl veţi lăsa din mână, însă pentru acei cititori care nu sunt foarte romantici şi pe care cuvântul totdeuana îi sperie, romanul Ceceliei Ahern li se va părea exagerat de “cu final fericit plin de pupicuri şi îmbrăţişări”.

Titlu: Suflete Pereche
Autor: Cecelia Ahern
An apariție : 2010
Editura: ALLFA
Nr. Pagini: 480
Publicată la 31.03.2015

Suflete pereche este un roman de dragoste, o poveste romantică în care ne vom regăsi sau doar ne-o vom imagina ca pe un scenariu de film care ne ţine cu sufletul la gură. Rosie Dunne este personajul principal, caracterul ei va fi urmărit de către scriitoarea Cecelia Ahern de la vârsta şcolii primare şi până la împlinirea a cincizeci de ani. Şi cum în orice scenariu romantic e nevoie neapărat de doi, partenerul lui Rosie este Alex Stewart vecin şi coleg cu neastâmpărata Rosie.

Pentru aceia dintre voi care cred în predestinare şi în puterea sentimentelor indiferent de orice obstacol, Suflete pereche va fi un roman pe care nu îl veţi lăsa din mână, însă pentru acei cititori care nu sunt foarte romantici şi pe care cuvântul totdeuana îi sperie, romanul Ceceliei Ahern li se va părea exagerat de "cu final fericit plin de pupicuri şi îmbrăţişări".

Recenzie “Până la ultima suflare” de Jennifer L. Armentrout

Frumoasa noastră serie "Apocalipsa elementelor" a ajuns la ultimul său volum și sunt foarte tristă să vă vorbesc despre finalul acestei povești. Sunt super îndrăgostită de tot universul creat de Jennifer, dar mai ales de personajele sale și consider că a pus foarte...

Recenzie „Înainte de noi” de Anna Todd

Recenzie „Înainte de noi” de Anna Todd

Seria After nu se încheie cu volumul După ce am găsit fericirea, care este doar finalul poveștii dintre cei doi. Înainte de noi este un prequel al relației dintre Tessa și Hardin. Dar ceea ce îl face special este perspectiva narativă a lui Hardin asupra întregii...

Recenzie „După ce am găsit fericirea” de Anna Todd

Deși seria After nu este preferata mea din toate timpurile, După ce am găsit fericirea este un volum cu adevărat reușit. După finalul abrupt din volumul trei, care i-a dat viața peste cap lui Hardin, asistăm la noi drame în viața personajelor. Sentimentele...

Florentina Turcanu este redactor Booknation.ro de 2124 zile și a scris până acum 92 articole. Se află pe poziția 13 din 146 de redatori, fiind astfel un redactor în creștere. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Florentina Turcanu aici.