Recenzie “Ticălos la patru ace” de Vi Keeland și Penelope Ward

by | Jul 27, 2020 | Beletristică, Dragoste, noaff, Recenzii cărți

Pentru început, vreau să vă spun că sunt foarte supărată pe Editura Trei, pentru modul în care selectează cărțile lui Penelope Ward. Eu am descoperit-o acum mulți ani, cu cărți foarte frumoase și originale, însă în formulă single. În colaborare cu prietena ei, Vi Keeland, are cărți ok, dar light și nu cu foarte multă substanță de romance.

Seria lor de colaborări a început în 2015 cu publicarea “Cocky Bastar”, un roman extrem de reușit și funny, care am crezut că o să deschidă calea și altor cărți asemănătoare. Sunt în between acum, pentru că nu toate cărțile din serie mi-au plăcut, însă le-am citit integral, din respect pentru Penelope Ward, pe care o admir super mult. Repet, cărțile ei single sunt super bune și dacă vreți recomandări, sunt aici cu drag, însă toate sunt în engleză. 🙁 ** le găsiți mai jos **

“Stuck-up Suit” sau “Ticălos la patru ace” nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele pentru că a avut o intrigă destul de simplă și cam plictisitoare, deși începutul a sunat foarte bine. Soraya îl întâlnește pe Graham în drum spre serviciu, într-un tren. Este foarte atrasă de înfățișarea sa manly și foarte office, dar își dă seama din start de diferențele dintre ei. Atunci când Graham își uită telefonul acolo, Soraya decide să îl caute și să i-l restituie. Doar că domnul Graham nu este nici pe departe oglindirea înfățișării sale de gentlemen, pentru că se poartă foarte urât cu Soraya. De aici începe o relație love hate ciudățică, în care cei doi își dau seama că deși diferiți, se îndrăgostesc cu mare ușurință.

Povestea de dragoste este frumoasă, dar m-am supărat pentru că nu a avut nimic diferit. Poate am citit eu prea mult povești și am prea multe scenarii în cap, însă voiam mai mult de la acest cuplu. Povestea a fost amuzantă, cu tente hoț destul de bine conturate, însă atât. Din punctul meu de vedere a lipsit puțin chimia și unele aspecte au fost foarte exagerate, care au dat o tentă de telenovelă cărții. Evident, există un punct în poveste în care totul pare fără speranță, dar și aici lucrurile se termină destul de repede, lăsând loc soarelui să lumineze în liniște în viața personajelor noastre. 🙂 Nu a avut nimic complicat sau un aspect de imposibil și chiar dacă acea piedică a apărut, am putut anticipa fără probleme cum se va rezolva. Compar acest lucru cu alte cărți mai reușite, unde împăcarea era lăsată în umbră iar cititorul se frământa destul de mult asupra fericirii cuplului. Nu sunt cârcotașă, dar am dreptate! Mulțumesc Libris.ro pentru carte.

Repet, nu înțeleg de ce Editura Trei nu cumpărată o dată ori prima carte din serie, ori se concentrează pe Penelope Ward ca single author. Cu mare drag le-aș da un sfat în această privință, pentru că știu sigur că vor avea mai mult succes. Ca idee, fanii genului pot încerca: RoomHate, Neighbor Dearest, Gemini, My Skylar, Jake Undone sau Sins of Sevin. Sunt geniale și le aștept cu drag la noi.

Titlu: Ticălos La Patru Ace
Autor: Vi Keeland
,
Penelope Ward
An apariție : 2020
Nr. Pagini: 360
Gen Literar: Romance
Publicată la 27.07.2020
Nota recenzorului: 7/10

Recenzie ”Cujo” de Stephen King

Recenzie ”Cujo” de Stephen King

"There's one novel, Cujo, that I barely remember writing at all. I don't say that with pride or shame, only with a vague sense of sorrow and loss. I like that book. I wish I could remember enjoying the good parts as I put them down on the page." Stephen King Eu am doi...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1397 zile și a scris până acum 361 articole. Se află pe poziția 4 din 153 de redatori, fiind astfel un 👑 Super Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans.