🔥 CARTEA ULTIMII SUPRAVIEȚUITORI ARE REDUCERE PE:

Când a scris cartea „Ultimii supraviețuitori”, Simina Lungu a avut grijă să se gândească la fiecare detaliu care ar putea face povestea să fie una captivantă, emoționantă, motivantă și plină de aventură.

Prin romanul său de debut, Simina Lungu reușește să creeze o lume cu totul nouă, împletind elementele specifice fantasticului. Nu este doar o carte fantasy, ci este povestea despre drumul inițiatic al tânărului Penda, alături de mult iubita sa cățea Fulg de Nea. Prieteni de nedesparțit, Penda o salvează pe micuța Fulg-de-Nea din calea tătarilor, care au invadat Orașul Pașnic și l-au distrus, lasând în urma lor două suflete îndurerate și orfane.

Penda își găsește totuși puterea interioară și pornește în căutarea Cetății de Marmură Albă pentru a-i avertiza pe locuitorii cetății de invazia tătarilor care avea să vină. Drumul la care pornește împreună cu Fulg de Nea este unul plin de pericole și extrem de greu, însă nu se încumetă să renunțe la planul său de a salva Cetatea de Marmură Albă. Pe drum, Penda și Fulg-de-Nea întâlnesc tot felul de creaturi periculoase care încearcă să îi abată de la drum, dar se întâlnesc în călătoria sa și cu Vultur, cel care le devine prieten și care îi proteajeză de pericolele care le ieșeau în cale.

„Se odihniră o bucată de vreme chiar acolo lângă bolovanul unde căzuse arătarea ca o pisică. Când se simțiră în stare s-o ia din loc, se puseră din nou pe mers. Fulg de Nea era încă încordată și mârâia din când în când, și era clar că doar voința stăpânilor o făcea să înainteze. Și Penda era neliniștit. Acum după ce văzuse ce creaturi sălășluiau în Codrul Neluminat, ura și mai mult acel loc. Vultur, în schimb, părea aproape vesel. Încordarea care-l stăpânise chiar de când intraseră în codru dispăruse ca prin farmec iar Penda nu putea decât să se minuneze de schimbare.

– Am scăpat azi, zise după o vreme în șoaptă, așa cum îl învățase Vultur să vorbească cât erau acolo. Dar data viitoare? O să mai avem așa noroc?

– N-o să mai fie data viitoare, veni răspunsul pe loc.

Penda se minună. Cu câteva zile înainte Vultur îi spusese că au de petrecut cel puțin două săptămâni era mult timp, multe se puteau întâmpla și oricând puteau fi atacați.”

Acțiunea este una dinamică, imprevizibilă și plină de emoție. „Ultimii supraviețuitori” este o carte care te ține cu sufletul la gură și te transpune cu ușurință în lumea fantastică pe care autoarea a creat-o.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Simina Lungu.

Titlu: Ultimii Supraviețuitori
Autor: Simina Lungu