🔥 CARTEA ULTIMUL OM BUN ARE REDUCERE PE:

Voluminosul roman “Ultimul om bun” de A.J. Kazinski se axează pe o serie de morți misterioase în care femei și bărbați ce oferă ajutor umanitar sunt găsiți fără suflare. Și cu un însemn ciudat pe corp. Dar de asemenea, cartea urmărește povestea detectivului care pornește să rezolve cazul înainte de a fi prea târziu pentru omenire.

Înainte de a da mai multe detalii despre povestea romanului, trebuie să mai afli ceva. Autorul cărții este unul colectiv, mai exact. Două persoane semnează sub pseudonimul A.J. Kazinski. Scenaristul Anders Ronnow Klarlund și scriitorul și scenaristul Jacob Weinreich, ambii din Copenhaga, Danemarca.

Thrillerul “Ultimul om bun” de A.J. Kazinski are ca subiecte predominante miturile, religia, diferența dintre bine și rău

Astfel, având asemenea centre de interes, povestea se bazează pe o parte din Vechiul Testament. Se pare că pe lume ar trăi 36 de oameni buni care au grijă de restul omenirii. Dar atunci când ultimul dintre cei 36 de bărbați și femei bune va muri, lumea va dispărea.

Însă mai aflăm ceva care complică investigația și mersul lucrurilor. Acești oameni buni care sunt atât de importanți nu știu că au un rol și nu știu că sunt aleșii Lui Dumnezeu pe pământ. Așadar, nici nu vor ști că sunt vânați și că li se dorește moartea, astfel încât să vină sfârșitul lumii. Asta nu numai că este îngrozitor pentru ei. Dar complică foarte mult și demersurile celor care se pornesc să investigheze șirul de morți suspecte.

În Beijing, un călugăr moare ca secerat. Pe spatele lui se găsește un semn ciudat ca o arsură. În Mumbai, un economist moare de asemenea deodată iar același simbol apare și pe trupul său. Dar acestea nu sunt singurele decese petrecute în mod ciudat și brusc. Toate victimele sunt oameni care și-au oferit ajutorul lumii. Și toți aveau pe corp același semn al morții ca și primele victime.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de A.J. Kazinski

În curând, un polițist din Italia începe să lege aceste decese între ele, urmărind similarități și încercând să afle ce se întâmplă

O fi vorba de un criminal în serie, despre ceva religios sau despre o coincidență? Acest polițist din Veneția trimite semnale de alertă către poliția din Copenhaga. Interpolul îl anunță pe detectivul veteran Niels Bentzon despre acest caz și îl pune să caute oamenii buni din Danemarca.

Dar el fiind atât de obișnuit să caute urmele oamenilor răi, nu crede că misiunea lui este una ușoară. Dar o întâlnește pe Hannah Lund, o astrofiziciană strălucită. Și astfel, cu ajutorul femeii, danezul începe să pună cap la cap piesele puzzleului încurcat. Este vorba de un tipar sub care se comite fiecare crimă, astfel încât ucigașul să nu fie descoperit.

Însă, tot datorită acestui tipar pe care îl descoperă polițistul danez și savanta, data și locul următoarelor două crime pot fi prezise. Așadar, morțile ultimilor doi oameni buni din lume vor avea loc în Veneția și Copenhaga. Exact unde se află cei doi detectivi aflați în legătură și care au investigat cazul. Asta ar trebui să ridice semne de întrebare și să îi avertizeze pe cei doi. Dar ce este mai rău este faptul că nu se cunoaște care dintre cele două decese va avea loc prima dată.

Excepționalul roman “Ultimul om bun” de A.J. Kazinski mi-a plăcut nespus de mult. Povestea este originală, personajele sunt complexe și finalul este unul pe măsură, cât se poate de surprinzător. În plus, recomand cartea deoarece îmbină perfect religia cu știința. Astfel descoperi că cele două entități au foarte multe lucruri în comun. Și că deși oamenii de știință și cercetătorii pot fi considerați niște atei, și ei cred în Dumnezeu, pe lângă încrederea în munca lor.

Titlu: Ultimul Om Bun
Autor: A.J. Kazinski
An apariție : 2012