Recenzie:”Dracula. Pe urmele Prințului Nemuritor” de Kerri Maniscalco

de | iul. 10, 2019 | Beletristică, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

Iubesc conceptul de „Dracula”. De la istoric, până la filme și nenumăratele povești pe care le-am citit, orice informație ce are legătură cu vampirul legendar este un mare MUST pentru mine. Nu mă încântă doar atmosfera specifică acestui personaj ci îmi place foarte mult să văd până unde duce imaginația autorilor în a reda o poveste diferită cu ocazia apariției unei noi cărți. După Bram Stoker, cel care a spart gheața și a adus în atenția publicului acest personaj, au urmat și alți autori care au vrut măcar puțin să îi calce pe urme. Unii au putut, alții nu. Acum depinde și de gusturi 🙂

Recent am terminat „Dracula. Pe urmele Prințului Nemuritor” de Kerri Maniscalco și mi-a plăcut foarte mult. Deși am mai citit încă 4 cărți cu Dracula pe lângă cea originală, setea mea pentru acest tip de povești pare că nu se stinge. Este foarte ciudat, însă nu mă plâng. Îmi place foarte mult să descopăr povești spuse din perspectivă de autor diferite, care văd că mă prind în poveste și mă animă. Evident această carte are legătură cu România 🙂 Aici un minus, cred că singurul. M-am săturat să văd povești plasate în România, nu mi se par originale și uneori am impresia că sunt atât de forțate, încât îmi dau ochii peste cap… Poate pe viitor schimbăm cadrul și mergem în altă țară, pentru că România deja a fost folosită pentru mult pentru a mai trezi un sentiment în mine. Cartea continuă aventurile lui Audrey Rose, așa cum ați ghicit deja, în România. Este însoțită de colegul ei, Thomas, pe care îl știți deja din Londra. Practic această carte continuă aventurile ei din prima, cea cu Jack Spintecătorul, făcând o trecere subtilă de la o acțiune la altă.

În România Audrey va elucida misterul lui Dracula și va intra într-o lume unde folclorul domină, unde tradițiile vechi pun stăpânire și acaparează orice intenție de nou. Ea va avea de ales între multe versiuni care îi sunt oferite, va trebui să facă distincția între adevăr și fantezie și cel mai important, va avea misiunea de a pune capăt unui șir de întâmplări cauzate de cineva necunoscut. Oare prințul nemuritor s-a întors? Mulțumesc Libris.ro pentru carte.

Cartea este învăluită într-o atmosferă sumbră, gotică, întunecată, plină de mister și de răsturnări. Nu știi ce se va întâmpla mai repede, mi-a plăcut acest lucru, fiind o acțiune aflată mai mereu sub semnul întrebării. Mai șocantă a fost cea cu Jack Spintecătorul și consider ca autoarea Kerri Maniscalco s-a descurcat de minune în a conecta cititorul cu acțiunea și cu atmosfera. Este foarte important ca o carte să te prindă și să te îmbie să o citești mai departe. Dacă această conexiune s-a rupt, cred că poți renunța fără probleme la carte.

O recomand? Evident că da. Este o serie care văd că prinde, care atrage din ce în ce mai mulți cititori și care sper să nu se termine prea curând. Am văzut și viitorul titlu în engleză, poate reușesc să îl citesc înainte să o văd tradusă la noi. Nu cred că pot rezistă până atunci.

Titlu: DRACULA. PE URMELE PRINȚULUI NEMURITOR
Autor: Kerri Maniscalco
Editura: LEDA EDGE
Nr. Pagini: 496
Vizualizari recenzie: 837

Alte recenzii de la Kerri Maniscalco:

Recenzie ”Copacii” de Percival Everett
Recenzie ”Copacii” de Percival Everett

”Copacii” de Percival Everett este un roman șocant în care o serie de crime brutale se petrec mai întâi în orașul Parale din Mississippi și apoi în toată America. Nici nu pot descrie cât de mult mi-a plăcut cartea asta, fără să par o ciudată, având în vedere temele pe...

Recenzie ” Sărmane creaturi” de Alasdair Gray

Evident, am fost influențată de apariția filmului, însă am de spus în apărarea mea faptul că nu am văzut filmul și nici măcar nu știu ideea principală. Doar știu că este ciudățel și că Emma Stone joacă magistral, în rest, haide să vedem cum este cartea, pentru că...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 2 luni, 23 zile și a scris până acum 551 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.