Recenzie “Clar de luna pe strada Nightingale” de Samantha Young

Autor: Samantha Young
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 380
Gen Literar: Romance
Publicată la 1.10.2018
Acordă o notă

Imagini pentru moonlight on nightingale waySamantha Young a fost întotdeauna pe lista mea de preferate, alături de Penelope Douglas, Mia Sheridan sau Colleen Hoover. Evident, vorbim despre stiluri diferite, dar care reușesc să transmită emoție și dragoste. Încă de la prima carte din seria “Pe Strada Dublin” m-am îndrăgostit iremediabil de personajele pe care Sam Young le-a făurit și am vrut să mă cufund din ce în ce mai mult în acest univers creat de ea. M-a atins ideea de familie unită, de dragoste necondiționată și de iertare, indiferent de suferința creată în trecut.

“Clar de luna pe strada Nightingale” este ultimul volmul din această serie, dar marchează acest final într-un mod sublim. Dacă ați citit “Ecouri din stradă Scoția”, îl știți pe Logan, fratele mai mare al lui Shanon, care a făcut pușcărie pentru că a bătut aproape de moarte un iubit ce o rănea și care aproape a violat-o. Am interacționat putin cu acesta, dar mi-am dat seama de pe atunci că este un tip foarte ok, cu o mare durere în suflet, marcat de șederea lui în închisoare. M-a impresionat legătura dintre frați, dragostea ce și-o poartă și grijă unul față de celălalt. O carte extrem de frumoasă recomandată de prietenii de la Libris.ro.

Logan a ieșit și trebuie să încerce să se readapteze în societate. Totul este greu acum deoarece el are cazier și nimeni nu prea dorește să aibă ca angajat un fost pușcăriaș. Din această cauză, lui Logan îi este greu să găsească o cale bună pentru a continua, drept urmare bea mult și se culcă cu o femeie diferită în fiecare noapte. În momentele acelea de inconștiență uită ce a pătimit în ultimii 2 ani.

Grace este vecina lui Logan, cea veșnic deranjată de zgomotul pe care acesta îl face atunci când își aduce “prietenele” în vizită. La început nu se suportă, fac constant glume unul pe seama altuia și sunt ironici, dar deep inside, se plac super mult. Aceasta este foarte încăpățânată, cu replicile tot timpul la ea și i-a făcut față cu brio eroului nostru arogant. Atunci când viața lui Logan se schimbă brusc prin introducerea unui element nou, Grace nu are de ales decât să facă echipă cu Logan, lucru ce îi va apropia și îi va da ocazia acestuia să își arate latura pe care toți o știam, cea din spatele unei măști pline de suferință.

Imagini pentru moonlight pic

Laude peste laude pentru această carte, deoarece a încheiat seria perfect. A adus în prim cadru un cuplu foarte pasional, atât în sentimente cât și în certuri, care a reușit să își găsească echilibrul. Schimbarile survenite în viața lui Grace și Logan poate au fost la început mai greu de digerat, dar pe parcurs au realizat că acest lucru i-a adus împreună. Samantha Young merită toate uralele noastre.

Ce recomand? Epilogul. Este superb, amuzant, trist și pasionat. Îmi era atât de dor de toate personajele (mai ales de Nate și Cole) și acum putem să mai citim despre ei pentru ultima dată. O serie frumoasă, plină de mesaje de viață, cu o semnificație aparte pentru mine, pe care vă încurajez să o citiți.