„Bună seara, Melania!” de Rodica Ojog-Brașoveanu

by | Mar 5, 2021 | Literatura Română, Recenzii cărți, Suspans

ACUM GĂSEȘTI CARTEA BUNĂ SEARA MELANIA! PE Cartepedia

Voiam neapărat să citesc ceva scris de Rodica Ojog-Brașoveanu. Auzisem despre stilul ei de-a dreptul inegalabil și, fiind o mare fană a romanelor polițiste, era un must read. Din păcate, eu am început cu al doilea volum al seriei Melania Lupu, dar sigur sigur voi citi măcar și primul volum. „Bună seara, Melania!” este o carte perfecta pentru un moment de relaxare in care doresti sa te deconectezi de la toate grijile si sa te avanti intr-o mare aventura, fara sa stii ce anume de asteapta.

O doamnă mereu elegantă, cochetă, o companie plăcută, dar mai ales o persoană prietenoasă. Acestea ar fi cuvintele prin care aș descri-o pe doamna Melania Lupu, personajul principal al seriei omonime. Este o pensionară liniștită care își împarte singurătatea cu motanul Mirciulică. Până și motanul este unul special: negru, se uită la filme, bea numai lapte cu rom și ascultă poveștile stăpânei. V-am atras atenția? :)))) Melania Lupu este chiar compătimită de ceilalți pentru legătura strânsă dintre ea și motan, toată lumea crezând-o senilă.

Una dintre obsesiile ei este tabloul “Femeia cu evantai” de Goya și printr-un plan foarte bine orchestrat, alături de o brigadă ciudată, înfăptuiește un jaf asupra muzeului. Dacă a reușit sau nu, dacă este bănuită sau nu, asta vă las să aflați singuri. La prima vizionare a copertei, poate parea ca discutam despre o carte adresata copiilor, dar este departe de asa ceva, deci sa nu va ganditi sa o adresati celor mici. Iti pune toate rotitele in miscare, te face sa doresti mai mult de la actiune dar si de la tine, pentru ca vrei sa rezolvi enigma inaintea tuturor sau inaintea marelui final. Evident iti faci multe scenarii si prin faptul ca este extrem de surprinzatoare, nimic nu se potriveste cu scenariul facut de Rodica Ojog-Brașoveanu, un geniu al misterului scris cu stil si clasa.

Gândirea doamnei Melania este una de arhitect și fiecare gest, fiecare vorbă, fiecare linie trasată constituie piese ale marelui puzzle. Unele pasaje m-au făcut să râd în hohote, altele m-au ținut în suspans, altele mi-au stimulat propria minte spre a găsi soluții. Finalul e pur și simplu perfect. Mi-a plăcut foarte mult. E o lectură relaxantă, captivantă, cu personaje și situații interesante și te ține în priză pe toată durata ei.

Titlu: Bună Seara Melania!
Autor: Rodica-Ojog Brașoveanu
Editura: NEMIRA
Nr. Pagini: 233
Gen Literar: Literatura romana
Publicată la 5.03.2021
Nota recenzorului: 10

Recenzie ”Mesagerii Mamei Pământ” de Eliana Corina Ioniță

Vă salut cu bucurie, dragilor! Sunt fericită că natura începe să ne îmbrățișeze iar călduros și, în curând, vom citi în aer proaspăt. Până atunci, mai vin spre voi cu recomandări de volume care merită citite. Săptămâna aceasta am descoperit o carte revelatoare....

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Recenzie “P.S: Îmi placi” de Kasie West

Ca orice adolescentă,Lilly About se confruntă cu drama de liceu. Atunci când pășește în curtea liceului ,singura sa dorința este să se teleporteze cât mai departe de Cade Jennings. Cade este cel mai popular băiat din liceu,chipeș dar arogant,joacă în echipa de...

Andra Stefania Derla este redactor Booknation.ro de 217 zile și a scris până acum 8 articole. Se află pe poziția 24 din 36 de redatori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Andra Stefania Derla aici.