Recenzie “La cumpărături cu sora mea” de Sophie Kinsella

de | aug. 23, 2022 | Beletristică, Chick Lit & Romance, Literatura Universală, Recenzii cărți

După ce în iulie am citit șapte cărți scrise de Savatie Baștovoi și deși mai am câteva care mă așteaptă, am zis că trebuie să schimb puțin repertoriul. Deci, pentru o doză de relaxare și voie bună, iată-mă ajunsă la Kinsella.

Cei ce mă urmăresc știu că eu am descoperit-o relativ recent pe Kinsella, nu în adolescență, când probabil ar fi trebuit. Cu toate acestea, apelez la autoare atunci când am nevoie de un moment de respiro, dar mai ales când tânjesc după o carte care să mă binedispună. Acesta este stilul lui Kinsella, cărți ușurele, cu iz de vacanță, adesea cu subiect banal, cu happy-end, dar și care te relaxează.

Becky este aici căsătorită cu Luke. Aflăm că după nuntă cei doi au plecat în luna de miere într-o călătorie în jurul lumii. Și ce credeți că face o shopaholică atunci când vizitează lumea? Credeți că-și schimbă obiceiurile și profită de natură, frumos și istorie? Sau credeți că totuși face cumpărături de peste tot? Cred că deja intuiți răspunsul. Dar ce face Becky când revine la Londra și efectiv nu are pe unde călca prin apartament, dat fiind cele zece luni de vacanță și shopping continuu? Vă las să descoperiți cum iese din încurcătură, că doar este vorba de Becky, iar ea reușește cumva mereu să iasă la mal chiar și din cea mai mare mocirlă. Am citit vreo sută de pagini și nu înțelegeam de ce acest titlu, dacă nu este vorba despre nicio soră. Însă, sora nu întârzie să apară, Jessy este fiica tatălui lui Becky dintr-o legătură din tinerețe. Vă las să descoperiți care va fi relația dintre cele două surori, dar mai ales cum se descurcă ele împreună la cumpărături.

Pe lângă rolul distractiv pe care îl are acest roman, el aduce la rampă și unele probleme precum relația de familie: cea dintre surori, cea dintre soți; dar și rolul prieteniei.

Nu exagerez declarându-mă fan Kinsella sau ridicând-o în slăvi, admirându-i stilul elevat al scrierii, fiindcă nu este așa. Am procurat toată seria Shopaholic așa cum am prins o ofertă bună, cărțile fiind la mâna a doua. Și dat fiind faptul că fiecare carte a sa îmi aduce cel puțin vreo 2-3 hohote de râs, cred că am făcut o alege bună.

Titlu: LA CUMPĂRĂTURI CU SORA MEA
Autor: Sophie Kinsella
An apariție : 2006
Editura: POLIROM
Nr. Pagini: 480
Gen Literar: Young adult
Nota recenzorului: 7 / 10
Vizualizari recenzie: 7714

Alte recenzii de la Sophie Kinsella:

Recenzie „Glonțul care a ratat ținta” de Richard Osman

Nimic nu se compară cu acel sentiment de disperare pe care îl ai atunci când îți place ceea ce citești și continui o anumită serie. Așa am pățit eu cu seria lui Richard Osman, un englez care a reușit să mă facă să cred din nou în potențialul celor din UK pentru scris...

Taisia Crudu a fost redactor Booknation.ro și a scris 211 articole. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Taisia Crudu aici.
Mă numesc Taisia și sunt o cititoare înflăcărată! Citesc, pentru că este un mod agreabil de a petrece timpul liber și a îmbina utilul cu plăcutul. Îmi place lectura fiindcă îmi dă posibilitatea să evadez din realitate și să trăiesc mai multe vieți. Am oportunitatea să vizitez diferite locuri, să simt o multitudine de sentimente și senzații atunci când totul mă ține pe loc sau când cad în rutina zilnică. Și desigur, îmi place să cred că cu fiecare carte citită “cresc” un pic. Încerc să găsesc ceva “bun” în fiecare lectură. După fiecare carte devin mai curioasă și mai motivată să citesc mai mult, să descopăr lucruri noi și interesante. Este poate cel mai ușor mod de a te redescoperi și a te reinventa. Cititul e la modă!