Recenzie “Mă dau în vânt după cumpărături” de Sophie Kinsella

de | iun. 1, 2022 | Beletristică, Chick Lit & Romance, Dragoste, Recenzii cărți

🔥 CARTEA MĂ DAU ÎN VÂNT DUPĂ CUMPĂRĂTURI ARE REDUCERE PE:

Mă dau în vânt după cumpărături este prima parte a seriei Shopaholic, serie care i-a adus faima scriitoarei Sophie Kinsella. Am făcut cunoștință cu autoarea un pic de-alandala citind alte două cărți din aceeași serie înaintea celei de față: Goana după cumpărături la New York și La cumpărături cu bebe.

Dar nu-i bai, nu pentru intrigă citesc eu Sophie Kinsella. Adică un spoiler nu ruinează povestea. Oricum intuiești și singur ceea ce urmează. Și știm cu toții că genul acesta de romane se termină mereu cu happy-end, deci nu pentru intrigă și mister le citim. Principalul scop urmărit de mine cu aceste lecturi este de a lua o pauză de la cărțile substanțiale precum cele clasice, psihologice sau cele care mă emoționează prea tare. Și atunci, o carte ușoară, presărată cu mult umor și scene pe-alocuri inocente vin precum o mănușă.

Cititorul face aici cunoștință cu Rebecca Bloomwood. O jurnalistă care îi sfătuiește pe ceilalți cum să-și administreze banii. Însă, cum ne-am deprins deja, este acel cizmar fără cizme, deoarece ea are probleme cu administrarea propriilor cheltuieli. Rebecca este o shopaholică, cumpărăturile fiind modul ei de relaxare, de petrecere a timpului liber, dar și o “necesitate” continuă, fiindcă cei ce au boala shoppingului știu să-și explice cumpărăturile.

Diferite situații care mai de care mai ridicole, pe alocuri patetice, dar amuzante. Multe coincidențe și oameni cheie pe care îi întâlnește absolut imprevizibil. Personajul este unul amuzant și ne cucerește prin inocența sa de copil. Unii ar numi-o pr ostie, eu îi zic inocență. Bine, Rebecca are 25 ani, deci putem afirma că este iresponsabilă și imatură în administrarea banilor și a problemelor apărute din cauza datoriilor. Dar ce apreciem la ea este sinceritatea, spontaneitatea și naturalețea. Spre sfârșitul cărții Rebecca pare a-și fi învățat lecția, dar să fie oare așa, având în vedere că urmează și alte romane în aceeași serie?!

Dacă îți place recenzia cărții MĂ DAU ÎN VÂNT DUPĂ CUMPĂRĂTURI, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Sophie Kinsella

Dincolo de acestea, citind romanul m-am prins asupra faptului că fiecare dintre noi este un pic “bolnav” de shopping. Toți ne cheltuim banii pe ceva, prioritățile sunt diferite. Spre exemplu eu nu pot merge pe-alături când văd promoții la cărți. Și în general, cuvintele “reduceri” și “promoții” sunt în stare să ne scoată din echilibru pe majoritatea dintre noi.

Everyone’s moving on without me, into a world I don’t understand.

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA MĂ DAU ÎN VÂNT DUPĂ CUMPĂRĂTURI CU REDUCERE DE PE:

Titlu: MĂ DAU ÎN VÂNT DUPĂ CUMPĂRĂTURI
Autor: Sophie Kinsella
An apariție : 2004
Editura: POLIROM
Nr. Pagini: 387
Gen Literar: Young adult
Nota recenzorului: 8 / 10
Vizualizari recenzie: 10121

Alte recenzii de la Sophie Kinsella:

Recenzie ”Doamna Harris cucerește New Yorkul” de Paul Gallico

După cum v-am mai povestit, Doamna Harris este văduvă de douăzeci de ani, fără urmași; a avut o căsnicie trainică și liniștită, și-a iubit și respectat bărbatul și a fost la rândul ei iubită, dar la moartea acestuia s-a trezit că din pensia de văduvă nu-și...

Recenzie “Vei fi acolo?” de Guillaume Musso

L-am descoperit pe Guillaume Musso prin intermediul cărții Vei fi acolo?, pe care am citit-o recent și care mi-a plăcut foarte mult. Am “pus ochii” de ceva timp pe cărțile autorului, dar abia de curând am decis să citesc una, iar lectura m-a surprins plăcut....

Taisia Crudu este redactor Booknation.ro de 472 zile și a scris până acum 210 articole. Se află pe poziția 6 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Taisia Crudu aici.
Mă numesc Taisia și sunt o cititoare înflăcărată! Citesc, pentru că este un mod agreabil de a petrece timpul liber și a îmbina utilul cu plăcutul. Îmi place lectura fiindcă îmi dă posibilitatea să evadez din realitate și să trăiesc mai multe vieți. Am oportunitatea să vizitez diferite locuri, să simt o multitudine de sentimente și senzații atunci când totul mă ține pe loc sau când cad în rutina zilnică. Și desigur, îmi place să cred că cu fiecare carte citită “cresc” un pic. Încerc să găsesc ceva “bun” în fiecare lectură. După fiecare carte devin mai curioasă și mai motivată să citesc mai mult, să descopăr lucruri noi și interesante. Este poate cel mai ușor mod de a te redescoperi și a te reinventa. Cititul e la modă!