Recenzie „New York. Pasiuni ascunse” de Rodica Mijaiche

Autor: Rodica Mijaiche
Editura: Librex
Nr. Pagini: 272

Când am primit acest roman, am fost ferm covinsă că îmi va displăcea total. Citisem sinopsisul și New York. Pasiuni ascunse îmi părea, la prima vedere, o carte extrem de clișeică, destul de asemănătoare cu 50 de umbre ale lui Grey, carte pe care am detestat-o din tot sufletul și mai încolo de el. Am zis, așadar, că nici aceasta nu va fi pe placul meu, dar i-am acordat o șansă, măcar să văd dacă o pot compara sau nu cu umbrele lui Grey.

Romanul prezintă povestea unei tinere pe numele ei Alyssa, simplă, cu o situație financiară nu întocmai bună. Când devine asistenta celui mai iubit și dorit bărbat din oraș, viața protagonistei este pe cale de a se schimba. Dacă sunteți curioși cum va evolua legătura dintre cei doi (dacă va evolua) vă invit să citiți romanul Rodicăi. Finalul cred că mi-a plăcut cel mai mult, de-a dreptul imprevizibil. De altfel, am admirat (și încă admir) stilul scriitoresc al autoarei, nu mă așteptam ca un roman narat alternativ (din prisma celor două personaje principale, mai apoi a personajelor secundare) să mă captiveze atât de tare; de obicei le găsesc obositoare pe cele de acest fel și nu reușesc întotdeauna să țin ritmul cu personajele.

Alyssa a fost un personaj deosebit. M-am regăsit oarecum în unele acțiuni ale tinerei, autoarea reușind să sublinieze cu finețe schimbarile care au loc în viața unei femei. Alyssa Martinez mi s-a părut încă de la început tare frumoasă, deși ea se subestima continuu. Noroc că au fost alții ce i-au văzut frumusețea (nu numai pe cea fizică, bineînțeles).

Personajul masculin Alexander Chase e un tip de care m-am îndrăgostit. Am admirat enorm faptul că a reușit să se ridice prin propriile forțe, pornind de jos, ajungând, într-un final, să creeze un adevărat imperiu. Un bărbat cuceritor, învăluit în mister, dur și totuși sensibil, Alexander Chase se cuibărește rapid sub venele Alyssei, între cei doi aparând o conexiune inevitabilă.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Rodica Mijaiche.

New York. Pasiuni ascunse este volumul ce deschide o serie pe care vreau neapărat să o citesc, o serie de cărți în care evenimentele se succed haotic, acțiunile se întretaie și totul este o pânză de nedumerire. Am multe întrebări legate de Alexander și Alyssa, cum va evolua iubirea lor, dar și legate de Carlo, care, deși personaj secundar, a reușit să îmi stârnească destul de mult curiozitatea.

New York. Pasiuni ascunse este un prim volum fermecător și light, pentru vară, pe care vi-l recomand dacă doriți literatură românească de calitate.

P.S: nu, nu seamană cu umbrele lui Grey. Uf, trebuie să încetez din a-mi face păreri despre cărți înainte de a le citi! 🙁