Recenzie „Anatomie. O poveste de iubire” de Dana Schwartz

de | iun. 21, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA ANATOMIE. O POVESTE DE IUBIRE ARE REDUCERE PE:

Tocmai am descoperit una dintre cele mai bune lecturi din ultimele luni, luni încare m-am luptat pentru a putea finaliza o carte. Știu că există anumite perioade pe care oricine le poate parcurge mai greu, dar atunci când ești cititor, parcă orizontul este destul de negru. Simți că îți pierzi ritmul, cadența și începi să te descurajezi.. Sfatul meu este să nu vă supărați și să încercați mereu să gășiți cărți care să vă dea o stare de spirit bună și să vă scoată din urâtul reading slump.

Anatomie. O poveste de iubire” de Dana Schwartz este o carte atipică, cu o atmosferă sumbră și cu un mare mesaj pentru societatea din Scoția de la începutul anilor 1800. Nu este prima carte de acest fel pe care o citesc, însă Doamne, m-am săturat să văd cum femeile sunt privite cu dispreț și considerate inferioare. Hazel este un exemplu de adolescentă puternică, determinată, care știe ce își dorește și faptul că a luptat atât de mult pentru visul său de a deveni chirurg m-a emoționat. Dacă ați citit seria lui Audrey Rose vă asigur că vibe-ul este același, dar că unele lucruri mai serioase au schimbat total cursul acțiunii și au redat un alt context poveștii dintre Hazel și Jack.

Hazel Sinnett este o tânără aristocrată mai dornică să devină chirurg decât să se mărite.
Jack Currer este un recuperator de cadavre care încearcă să supraviețuiască într-un oraș unde e foarte ușor să mori.
Cei doi se întâlnesc întâmplător în Edinburgh, însă Hazel își dă seama de importanța întâlnirii abia după ce e dată afară de la cursurile renumitului doctor Beecham, pentru simplul motiv că e femeie…
O poveste gotică plină de mister, intrigă și romantism.

În primul rând, Hazel și Jack sunt personaje total opuse, care sunt diferențiate de statutul social. Hazel este o aristocrată, în timp ce Jack este considerat un nimeni, care își câștigă existența recuperând cadavre „proaspete”, care devin obiect de studiu pentru medici sau viitorii medici. Atenție însă, toți sunt bărbați!!! Visul lui Hazel de a deveni chirurg este văzut cu ochi neîncrezători de către toată lumea, inclusiv de băiatul care îi era promis din copilărie.

După numeroase încercări de a se integra în această comunitate de elită (chiar a ajuns să se deghizeze în bărbat) Hazel a decis să apeleze la alte mijloace pentru a putea realiza partea practică. Are nevoie de ajutorul lui Jack și devine partenera lui de lucru în cimitir. Între cei doi o să se nască o conexiune surprinzătoare, ce merită explorată de către cititori.

Înainte de a crede că această carte este o poveste de dragoste 100%, trebuie să vă spun că o să fiți dezamagiți. Cartea are un iz de poveste de dragoste, însă nu acesta este subiectul principal, cel care predomină în carte. Elementul gotic/sumbru este extrem de întâlnit, accentul este pus pe inegalitățile dintre bărbați și femei și totul se conturează în jurul acestui subiect.

În plus, dacă vreți doar „lapte și miere”, vă asigur că „Anatomie. O poveste de iubire” nu este ideală pentru o stare de acest gen. ÎNSĂ, mie mi-a plăcut enorm și deși este YA, mi s-a părut profundă și matură pentru publicul căreia i se adresează. Povestea are accente horror și multe elemente care vă pot face să închideți puțin ochii, însă per total, consider că a meritat fiecare pagină.

Ți-a plăcut recenzia cărții ANATOMIE. O POVESTE DE IUBIRE?

👉 Vezi toată lista de cărți scrise de Dana Schwartz

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA ANATOMIE. O POVESTE DE IUBIRE CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Anatomie. O Poveste De Iubire
Autor: Dana Schwartz
An apariție : 2022
Nr. Pagini: 359
Publicată la 21.06.2022
Nota recenzorului: 9 / 10
Vizualizari recenzie: 2043

Recenzie „Castelul de hârtie” de Miranda Cowley Heller

Vreau să vă spun că această recenzie mă găsește extrem de confuză, pentru că eu eram sigură că aleg o carte cu o poveste de dragoste. WRONG!!! Nu am primit în niciun caz o poveste de dragoste, ci o poveste impactantă, șocantă, căreia i-am dat un rating mare pentru...

Recenzie „Șase cocori stacojii” de Elizabeth Lim

Atunci când eram mică, obișnuiam să ascult multe povești la casetofon. Îmi aduc aminte clar când stăteam în bucătărie și mama îmi punea caseta și eu ascultăm fascinată. A fost modul în care imaginația mea s-a dezvoltat și modul în care am cunoscut lumi și personaje...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 1979 zile și a scris până acum 469 articole. Se află pe poziția 2 din 52 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.