Recenzie “Cu el pentru totdeauna” de Katie McGarry

Autor: Katie McGarry
Editura: Epica
Nr. Pagini: 447
Gen Literar: Romance
Publicată la 11.01.2019
5 (100%) 1 vote

M-am îndrăgostit de această serie și o citesc cu o viteză amețitoare. Deci au trecut ani buni de când am terminat “Destine la Limită”, am rămas cu povestea lui Noah și Echo în minte, pentru mesajul puternic pe care autoarea l-a transmis și pentru povestea frumoasă pe care a construit-o în jurul lor. Mi-au plăcut și personajele secundare, mai ales Isaiah, care mi s-a părut un băiat extrem de protector și de sufletist. Atunci când am auzit că volumul 3 îi este dedicat, nu puteam să ratez șansă de a încerca să-l cunosc mai bine și eram în același timp și foarte curioasă de anumite lucruri care implicau viața lui amoroasă.

“Cu el pentru totdeauna” de Katie McGarry este cartea mea preferată din serie, pentru că a reușit să mă impresioneze și a devansat cu ușurință “Destine la Limită”. Nu știu dacă toată lumea simte așa, însă eu am fost foarte încântată de poveste și mi s-a părut extrem de reușită. Mi-a adus aminte de mai multe cărți, de la “Intimidare” de Penelope Douglas, la “Chimie Perfectă” de Simone Elkeles și cred că a fost un mix reușit.

Vorbim aici în primul rând despre eroi diferiți, ce fac parte din diferite paturi sociale. Cum suntem obișnuiți în 90% dintre cazuri, el este sărac, ea este bogată:) Dar să o luăm încet… Rachel este o fată frumoasă, cu o familie extrem de înstărită, obișnuită cu luxul și școlile private. Atunci când aceasta pășește de bună voie într-o lume mai periculoasă și riscă să își pună viața în pericol, Isaiah, un băiat sărac, însă extrem de chipeș și plin de tatuaje, este cucerit de frumusețea ei și simte dorința de a o proteja. Împreună sunt prinși în multe aventuri periculoase, ce implică șantaj, amenințări și curse de mașini, însă mai important decât lucrurile rele sunt lucrurile frumoase care îi unesc.

Povestea pe care Katie McGarry o creionează este foarte îndrăzneață și cred că este cea mai plină de adrenalină și de neprevăzut din multe cărți pe care i le-am citit. Se vede că îi place foarte mult de Isaiah și a decis să îi dedice o carte exact pentru personalitatea lui, uneori tandră, uneori vulcanică. În el zace un zbucium interior, pentru că își cunoaște poziția în societate și în viața și constant se simte mai prejos decât Rachel. Chiar dacă știe acest lucru, nu poate sta deoparte, pentru că dragostea îl atrage din ce în ce mai mult spre ea. Mulțumesc Libris.ro pentru carte.

“Cu el pentru totdeauna” este o carte de suspans, cu o poveste de dragoste care știi că este interzisă, însă în inima ta este mai mult decât posibilă. Două suflete diferite se întâlnesc și se iubesc, deși lumea întreagă le este împotrivă. Sincer, ca idee de cuplu, Katie nu a spart tiparele, așa cum ne-a obișnuit, însă pentru intrigă se vede că a dorit să construiască ceva diferit, cu o mare doză de adrenalină și maturitate. Recomand din suflet toată seria, în special această carte, fiind cu totul și cu totul deosebită față de restul.