Recenzie “Dulcea Uitare” de Jamie McGuire

Autor: Jamie McGuire
Editura: Trei
Nr. Pagini: 352
Publicată la September 18, 2017

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE:

Editura Trei ne uimeşte de fiecare dată cu titluri frumoase şi încărcate de romantism. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul seriei “Fraţii Maddox” care a debutat cu povestea de dragoste dintre Travis şi Abby şi ne-a fost prezentată din ambele perspective ale personajelor principale. Acum a venit rândul lui Trent Maddox in “Dulcea Uitare” de Jamie McGuire să ne încânte cu personalitatea lui şi sigur îl veţi îndrăgi imediat.

Cami are un iubit obsedat de muncă şi care o cam neglijează. Deşi Cami încearcă să facă să funcţioneze această relaţie la distanţă, se pare că nu e atât de uşor…Brusc, în viaţa ei apare Trent Maddox, un fost coleg de liceu. Trent, cel cu braţele tatuate. Trent, după care toate fetele sunt topite. Cami şi-a jurat că nu va fi niciodată pe lista lui. Crede că n-o poate păcăli cu tertipurile sale. Dar băiatul care fură inimi e hotărât s-o facă să se îndrăgostească nebuneşte de el…

Povestea dintre cei doi este pe atât de frumoasă, pe cât este tumultoasă. Atât Cami cât şi Trent au personalităţi foarte puternice şi ciocnindu-se, dau viaţă unei iubiri care mie mi-au ajuns la suflet. Cami încearcă să rămână loială iubitului ei, dar absenţa îşi spune cuvântul şi se trezeşte brusc cu inima invadată de atenţia şi dragostea lui Trent. În plus, Tren ştie să lupte pentru ceea ce îşi doreşte şi îi va demonstra lui Cami că este tipul de femeie care merită totul. Împreună au parte de momente vesele, triste, romantice dar şi şocante ( mai ales spre final, dar shhhhht, nu dezvălui nimic). Practic, toată cartea descrie modul în care Trent o cucereşte pe Cami şi îi câştigă inima încet cu încetul. Acum trebuie doar să vedem pe cine va alege Cami.. Rămâne la iubitul ei pentru că aşa îi dictează simțul datoriei, sau îşi ascultă inima?

“Dulcea Uitare” este o carte care se citeşte extrem de repede, fiind o bună escapadă din cotidian. Dacă doriţi să vă relaxaţi, recomand cu căldură această poveste frumoasă de dragoste şi sunt sigură că are toate ingredientele pentru a vă face să vă îndrăgostiţi de acest cuplu şi de aventurile lui. În plus, există multe scene ce vă vor lasa cu gura căscată, deoarece intriga este destul de complexă, cu multe legături şi răsturnări de situaţie.