🔥 CARTEA FATA ANONIMĂ ARE REDUCERE PE:

“Fata anonimă” este un thriller de suspans de la scriitoarele Greer Hendricks și Sarah Pekkanen. Cartea a fost publicată inițial în anul 2018, dar eu am citit-o abia anul acesta. Pentru că mi-a plăcut atât de mult o altă carte de la cele două autoare, „Soția dintre noi”, am decis că trebuie să le citesc  în continuare.

“Fata anonimă” este un thriller psihologic care se joacă cu mintea ta și te pune în situații limită

Greer Hendricks și Sarah Pekkanen au mai scris și alte cărți împreună, în afara celor două menționate deja și citite de mine. E vorba de “You Are Not Alone” și “The Getaway”.

Autoarele bestsellerului “Soția dintre noi” revin aici cu un roman electrizant despre încredere, conștiință, pasiune și îndoială. Este o carte psihologică, plină de suspans, care te va obseda așa cum și principala temă a scrierii este obsesia. Lectura te va ține în priză până la ultima pagină. Când vei dori ca totul să iasă la iveală și personajele să-și dea arama pe față.

Jessica Farris, numită Jess, apare la un studiu psihologic ce caută subiecți feminini, în speranța că va face bani frumoși fără prea multă bătaie de cap. Însă ea începe cu stângul, deoarece apariția ei acolo este înconjurată de minciună. Și totuși, tânăra este acceptată pentru a lua parte la un prim test pentru un studiu de caz despre etică și morală.

Este chemată și mai departe la încă câteva teste. Dar pe măsură ce avansează, și întrebările ce îi sunt adresate sunt tot mai ciudate și personale. Aparent ea este doar o fată anonimă, plătită pentru a răspunde sincer la câteva întrebări legate de studiul de caz pus la cale de Dr. Shields.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Greer Hendricks

Însă, de îndată ce se întâlnește personal cu doctorul ce conduce testele și studiul se extinde în viața reală, linia dintre profesionalism, anonimitate, și realitate se evaporă. Experimentele doctorului Shields sunt din ce în ce mai ciudate. Subiectul începe să-și pună semne de întrebare. Oare să meargă mai departe? Să se oprească acum cât mai poate?

Banii și cadourile primate de Jess datorită studiului straniu sunt totuși un motiv destul de bun pentru a continua

Fata noastră anonimă nu este atât de anonimă, de fapt. Dr. Shields știe deja o mulțime de lucruri despre subiectul ei. Știe ce gândește aceasta, dar știe și ce ascunde femeia. Comportamentul lui Jessica este nu doar monitorizat și analizat cu atenție. Ci este și manipulat astfel încât să răspundă intereselor omului de știință.

În curând Jess este prinsă într-o pânză de păianjen încâlcită, de a cărui păianjen se simte și atrasă, dar și speriată. Tânăra va începe să-și dea seama că ceva nu e tocmai în ordine. Că este victima situației și un pion în jocul pe care îl face Dr. Shields cu cei din jur. Își dă seama că în ce s-a băgat poate deveni periculos, dacă nu chiar mortal. Iar ea nu este singura fată anonimă care a fost atât de bine prinsă în această plasă a minciunilor și înșelăciunii.

Jess din “Fata anonimă” pornește singură o investigație legată de viața doctorului și a trecutului său. Ce va descoperi o va terifia, dar trebuie să-și joace bine rolul în continuare pentru că amenințarea nu este doar asupra ei. Dacă viața ei este distrusă total sau dacă adevărul iese la iveală rămâne să vezi tu pe cont propriu. A fost un roman thriller bun, cu elemente inedite. Nu m-am plictisit deloc citindu-l și îl recomand fanilor acestui gen.

🔥 CARTEA FATA ANONIMĂ ARE REDUCERE PE:

Titlu: Fata Anonimă
Autor: Greer Hendricks