Recenzie “Fericirea Începe Azi” de Jamie McGuire

Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 440
Publicată la 5.02.2018
Acordă o notă

ACUM GĂSEȘTI FERICIREA ÎNCEPE AZI PE:

Imagini pentru beautiful disaster

Jamie McGuire scrie foarte frumos despre adolescenți, despre problemele specifice vârstei lor, dar reușește să dea poveștii sale o tentă matură, plasându-i în centrul unor întâmplări atipice, care îți atrag atenția negreșit. “Fericirea Începe Azi” sau “Beautiful Disaster” s-a bucurat de un succes răsunător, Jamie dând viață unor personaje cu defecte și calități, care ne-au încântat pe parcursul a 400 de pagini.

Travis Maddox este un băiat carismatic, ce atrage fetele ca un magnet. Haios, dezinvolt, nu are nevoie de nicio prezentare. Are totuși câteva probleme de comportament, nu își poate stăpâni ieșirile nervoase și intră de multe ori în conflicte pentru că pur și simplu nu se poate abține. Abby este o fată liniștită, al cărui țel este să între la o facultate bună. Nu are nevoie de agitație, de conflicte sentimentale și de aceea stă cât mai departe de relații amoroase. Acest lucru până când Travis intră practic cu forța în viața ei și nu îi lasă altă alternativă decât să îi acorde atenție. Abby nu este foarte impresionată de Travis și acesta o privește ca pe o provocare ce trebuie să o câștige. Fac un pariu, pe care Travis îl câștigă și Abby se vede nevoită să se mute timp de o luna în apartamentul acestuia. Ce urmează? Vă las pe voi să descoperiți…

Imagini pentru colton haynesCe vă pot spune despre această carte? Este o poveste ce se parcurge foarte ușor, acțiunea dându-ți o ușoară dependență și nu poți să o lași până nu vezi ce se întâmplă până la final. Travis și Abby sunt un cuplu dinamic, vulcanic, ce împreună aprind scântei iar separat stârnesc lacrimi. Travis trebuie să învețe să îți țină în frâu anumite porniri ce nu îi fac cinste, deoarece firea sa ușor violentă, care dorește să controleze, îi va aduce multe probleme în relația cu Abby. Va alege greșit, dar până la urmă, totul o va face din dragoste, pentru că ceea ce simte pentru Abby este nou pentru el și nu știe cum să gestioneze această situație. Abby va avea și ea momentele ei confuze, ciudate, în care ne vom gândi : “ce este în capul ei?”, dar totul este frumos armonizat, Jamie dând viață unei povești captivante, despre dragoste și alegeri.

Recomand cu drag “Fericirea Începe Azi” și pentru cei îndrăgostiți iremediabil de Travis Maddox, există și a două carte, “Fericirea mea ești Tu“, scrisă din perspectiva sa, unde aflăm mai multe lucruri despre el, despre ce anume îl determină să acționeze așa și despre dragostea lui pentru Abby. Așa că, lectură plăcută!!