🔥 CARTEA HARRY POTTER ARE REDUCERE PE:

Cărțile, filmele, fanii, știrile, magia cât și visele au cuprins tot mapamondul prin unicitatea lor. Cine nu a auzit acest nume? Cine nu a văzut filmele? Cine nu a auzit despre Voldemort sau Hogwarts?! Nu vreau să vă povestesc despre istorie, despre autoare, nici despre filme. Azi sunt axată doar să vă dau motivele evidențiate de mine care ar putea convinge pe cei muggles care au rămas pe din afara poveștii. Am cules câteva, am scris după cum m-a dus mintea, iar această recenzie va fi altfel decât ceea la ce vă așteptați. Vin cu motive, clare, limpezi și, sper eu, convingătoare.

1) Este mai mult decât o poveste despre vrăjitori și vrăjitoare.

MULT MAI MULT! Această serie m-a învățat, printre multe alte lucruri, despre prietenie, dragoste, curaj, bunătatea și căderea naturii umane. Lecțiile de viață împrăștiate în text m-au făcut mereu să mă întorc pentru mai multe. Mulți oameni au crescut cu Harry, așa că pentru ei, seria Harry Potter reprezintă copilăria lor. Eu, însă, nu am avut aceeași experiență. După ce am citit aceste cărți, la 33 de ani, mi-am dat seama că am pierdut oportunitatea de a cunoaște o altă lume, cei mici au nevoie de vise și lumi în care pot evada, pentru că imaginația nu are limite. Pentru mine, seria Harry Potter reprezintă noua mea maturitate și viitorul care urmează.

2) Poți scăpa de realitate și te lași captiv de lumea vrăjitorilor.

Unul dintre motivele principale pentru care mi-a plăcut să citesc cărțile lui J.K.Rowlling este că lectura lor mi-a permis să evadez din realitate. În timp ce citești Harry Potter, poți călători într-o lume nouă! Împreună cu Harry și mulți alții, vei merge cu Hogwarts Express, vei fi sortat într-una dintre cele patru Case Hogwarts, vei participa la cursuri precum Transfigurații și Poțiuni, și vei întâlni o mulțime de prieteni noi. Evadarea în lumea vrăjitorilor vă va permite să experimentați cea mai bună aventură din viața voastră. Promit!

3) Nu este o poveste de dragoste.

Acesta este unul dintre motivele pentru care oamenii preferă Harry Potter. Seria Harry Potter nu este strict o serie de dragoste. Da, dragostea apare, dar nu până în ultimele cărți, dar chiar și atunci, nu găsim nimic exagerat sau siropos. În schimb, serialul este o adevărată aventură, fantezie, magie, bine versus rău, moralitate, prietenie și multe altele. Romantismul nu este intriga și nu este ceea ce motivează personajele în acțiunile lor. Într-o lume care pare să fie plină de dragoste pentru adolescenți, este grozav să citești o poveste care este în primul rând despre ceva mai important pentru acea perioadă – prietenia.

4) Femeile sunt prezentate ca ceva mai mult decât – delicatețe, neputincioase sau îndrăgostite de un bărbat.

Femeile din seria Harry Potter sunt feroce. Pentru a da exemple, Hermione Granger, Luna Lovegood, Ginny Weasley, Molly Weasley și Minerva McGonagall sunt femei care prosperă pe educație, prietenie și îmbunătățirea lumii vrăjitorilor. În serial, femeile nu sunt tratate ca niște victime neajutorate care trebuie să stea pe margine și să privească băieții învingându-l pe Voldemort. În schimb, sunt la fel de implicate în acțiune, demonstrând adesea că abilitățile lor magice sunt mai capabile de victorie. Femeile nu sunt disprețuite în seria Harry Potter. Femeile sunt puternice, așa cum a fost predestinat să fie, lipsite de prejudecăți, perfecte pentru a fi un exemplu pentru generația săturată de prințese neajutorate, care trebuie pupate pentru a se trezi, în cel mai rău caz, salvate de dragonii snobi care n-au altceva ce să facă, decât să păzească neputința și tristețea frumoasă.

5) Nu este întruchiparea plictisitoare de Happy End.

În cazul în care cineva citește topul, care nu a citit cărțile, nu a văzut filmele sau nu a văzut imagini, nu a citit informații online, nu vă voi strica cheful cu spoilere. Totuși, voi spune asta: pentru că este un război, oamenii mor. De fapt, mulți vor muri, în special personajele de care JKR ne face să ne atașăm. Faptul că, JKR ucide atât de multe dintre cele mai iubite personaje ale noastre, seamănă cu viața reală în afara cărților. Oamenii mor pe neașteptate și nu totul se termină cu „Fericiți pentru totdeauna”. Uneori, durerea de inimă este necesară pentru a ajunge la următoarea etapă a vieții. Seria Harry Potter vă permite să experimentați asta în cadrul paginilor.

6) Veți găsi un personaj cu care simțiți o conexiune instantanee, spre deosebire de orice alt personaj despre care ați citit vreodată.

Nu am idee care este preferatul vostru, cu cine ați găsit acea afinitate, însă eu mereu am fost încântată de Snape – personajul neînțeles, agresat, complicat și misterios, care îi lasă pe toată lumea să ghicească pentru șapte cărți cine este el și de ce este atât de secretos. Pentru voi, probabil că va fi cineva complet diferit și poate nici măcar să nu fie Harry Potter însuși, personajul principal al seriei! Citirea seriei Harry Potter vă oferă o perspectivă asupra multor personaje diferite și vă permite să aflați despre numeroasele tipuri de personalități și trăsături de caracter ale oamenilor în general. Citirea acestei serii vă va face să vă legați de un personaj fictiv și, uneori, acele legături sunt cele care contează cu adevărat, deoarece indiferent de ce s-ar întâmpla, ele vor fi mereu acolo, așteptând să vă întoarceți.

7) Veți fi prezentat în cel mai bun fandom (clubul de fani) din lume.

Nu spun asta doar pentru că lucrez pentru sunt una dintre ei, ci pentru că te simți special, cu un limbaj specific, iar cel care te înțelege devine brusc o parte din lumea ta secretă. O spun pentru că este adevărul pur. În niciun alt fandom nu am întâlnit atât de multă dragoste, acceptare și generozitate. În niciun alt fandom nu am cunoscut atât de mulți oameni, ei sunt peste tot, aidoma unei rețele de socializare.

8) Hogwarts va deveni casa ta.

După cum a afirmat inegalabila J.K. Rowling: „Fie că te întorci pe pagină sau pe marele ecran, Hogwarts va fi mereu acolo să te primească acasă.” Chiar dacă ultima carte a fost publicată în 2007 și ultimul film a fost lansat în 2011, Hogwarts m-a primit întotdeauna acasă, în fiecare zi de când am devenit fana sa. Îmi face o mare plăcere să știu că, pentru tot restul vieții mele, voi avea întotdeauna Hogwarts, Harry Potter și acest fandom uimitor.

De altfel, vreau să mai știi că aceste cărți nu conțin caractere deosebite ca albe sau negre, toate sunt gri, toți au calități bune și rele, chiar și Voldermot a avut un trecut care l-a împins spre cel mai negru al întunericului. Cărțile nu limitează publicul după vârste, oricine poate să citească „Harry Potter”, oricând dorește. Personajele feminine pot fi cele mai malițioase creaturi pe care le puteți cunoaște în literatură. Ah, madame Bellatrix Lestrange… Prin diferite personaje, JKR a demonstrat că fiecare are un loc special în această lume. Fie că este Hagrid, Snape, Harry, Malfoys. Toata lumea. Nimeni nu este indispensabil, dar toți sunt importanți într-un fel sau altul. Și unul din cele mai interesante momente, mortalitatea. Chiar și cel mai puternic erou sau răufăcător al tău este muritor. Cu toate acestea, nu trebuie să fie morbid. Mortalitatea fără morbiditate este posibilă.

Prin urmare, mă retrag cu respect din pledoarie, și mă cuprinde speranța că voi ajunge la câțiva dintre voi, să vă pot fura în această poveste, ca înainte de Crăciun!

„Este imposibil să creezi sau să imiți iubirea”.

Ți-a plăcut recenzia cărții HARRY POTTER?

👉 Vezi toată lista de cărți scrise de J.K.Rowling

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA HARRY POTTER CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Harry Potter
Autor: J.K.Rowling
An apariție : 2007
Editura: ARTHUR
Nr. Pagini: 00000
Vizualizari recenzie: 472

Recenzie ”Legendarii” de Tracy Deonn

Recenzie ”Legendarii” de Tracy Deonn

Legendarii, o poveste despre legendele Arthuriene După ce mama Brianei Matthews moare, aceasta încearcă să facă orice pentru a uita de durere și de suferință. Așa că programul pentru liceeni de la colegiul din Carolina de Nord pare cea mai bună decizie pentru ca Bree...

Recenzie „Achiziția” de TL Swan

Recenzie „Achiziția” de TL Swan

Atunci când ai un feeling bun în legătură cu o carte sau cu un personaj, urmează acel feeling pentru că știe el ce zice. Exact așa am făcut și eu cu Tristan Miles, pentru că am simțit o chimie super puternică cu acesta atunci când citeam "Escala". M-a atras mult mai...

Recenzie „Semipur” de Jennifer L. Armentrout

Sunt doar cuvinte, iar cuvintele n-au nicio valoare. Numai faptele au valoare. După ceva timp, Jennifer L. Armentrout revine în rubrica mea de recenzii. În ultima perioadă m-am confruntat cu un reading slump cum nu cred ca am mai avut vreodată. Trebuia să știu că...

5 1 vote
Stella Popa este redactor Booknation.ro de 520 zile și a scris până acum 133 articole. Se află pe poziția 7 din 53 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Stella Popa aici.