Recenzie ”În locul nepotivit la timpul nepotrivit” de Gillian McAllister

de | iul. 8, 2024 | Recenzii cărți

Poți oare să împiedici o crimă după ce s-a întâmplat?

Era o seară obișnuită de octombrie. Jen privea pe fereastră, așteptându-l pe Todd, fiul ei de șaptesprezece ani, să se întoarcă acasă. Halloween-ul se apropia, iar dovleacul sculptat de pe pervaz părea că așteaptă să-l întâmpine pe Todd.

A fi părinte e un sentiment îngrozitor, dar și minunat. Grija nu dispare niciodată și te trezești în miezul nopții așteptându-ți copilul. Chiar dacă nu mai are zece ani sau doisprezece, chiar dacă începe să devină bărbat.Toate aceste gânduri se opresc atunci când Jen îl vede pe Todd apropiindu-se de casă. Un zâmbet îi apare pe buze, dar dispare rapid când realizează că Todd nu e singur.Jen intră în alertă, dar îi ia câteva momente să-și dea seama ce se întâmplă. Fiul ei iubit scoate un cuțit și ucide bărbatul fără să ezite.

Totul devine un haos, poliția sosește imediat, Todd este arestat, iar familia lor se destramă.După cea mai teribilă noapte din viața ei, Jen reușește în cele din urmă să adoarmă și se trezește a doua zi, hotărâtă să lupte pentru fiul ei. Dar ziua următoare este de fapt ziua anterioară crimei. Cu fiecare zi ce trece, Jen se trezește cu o zi înainte de crimă. Totul pare menit să o ajute să prevină crima. Dar pentru a reuși, trebuie să descopere de ce fiul ei a comis crima. Și când a apărut în el dorința de a ucide un om? Jen este dispusă să se întoarcă în trecut și să repare totul. Dar oare va reuși să ajungă exact la rădăcina problemei, aflând adevărul?

O carte neașteptat de bună!

Fiind un mare fan al romanelor polițiste, trebuia să-i dau o șansă acestei povești. Iar concluzia este că În locul nepotivit la timpul nepotrivit este o carte neașteptat de bună!

De la prima pagină, m-a prins în mrejele sale cu atmosfera tensionată și intriga complexă. Fiind un mare fan al thrillerelor psihologice și al romanelor polițiste, am fost plăcut surprins să descopăr o poveste atât de bine construită. Ce mi-a plăcut cel mai mult la această carte a fost elementul de neprevăzut. De fiecare dată când credeam că am înțeles direcția în care se îndreaptă povestea, un nou plot twist îmi schimba complet perspectiva. Faptul că Jen, protagonista, retrăiește mereu ziua anterioară crimei fiului ei a adăugat o dimensiune fascinantă și tensionată poveștii.

Tocmai nesiguranța și acel neprevăzut m-au ținut în priză și m-au făcut să nu pot lăsa cartea din mână. Mi-a plăcut și cum autoarea a explorat psihologia personajelor, în special transformarea lui Todd și modul în care Jen încearcă disperată să înțeleagă și să prevină tragedia. Este o poveste despre sacrificiu, iubire maternă și încercarea de a repara greșelile trecutului. Stilul de scriere este captivant, iar descrierile sunt suficient de detaliate pentru a-ți imagina fiecare scenă, dar nu atât de încărcate încât să devină obositoare. Finalul a fost complet neașteptat și mi-a lăsat multe întrebări, ceea ce consider un mare plus pentru un thriller. Așadar, ce mai așteptați? Trebuie neapărat să dați o șansă acestei cărți, deci, dați fuga la Bookzone pe site și puneți mâna pe ea. Nu veți regreta!

Titlu: În Locul Nepotivit La Timpul Nepotrivi
Autor: Gillian McAllister
Traducător: Cora Radulian
An apariție : 2024
Editura: BOOKZONE
Nr. Pagini: 400
Nota recenzorului: 9 / 10
Vizualizari recenzie: 3024

Alte recenzii de la Gillian McAllister:

Recenzie „Glonțul care a ratat ținta” de Richard Osman

Nimic nu se compară cu acel sentiment de disperare pe care îl ai atunci când îți place ceea ce citești și continui o anumită serie. Așa am pățit eu cu seria lui Richard Osman, un englez care a reușit să mă facă să cred din nou în potențialul celor din UK pentru scris...

Recenzie „Bărbatul care a murit de două ori” de Richard Osman

Am citit primul volum din această serie acum muuulți ani, însă am rămas cu gândul la ea, pentru că a fost o poveste foarte bună și mișto scrisă, care mi-a adus aminte de ce iubesc genul Thriller. Nu auzisem de Richard Osman până atunci, însă acesta s-a situat rapid...

Ruxandra Dinu este redactor Booknation.ro de 4 ani, 5 luni, 18 zile și a scris până acum 335 articole. Se află pe poziția 5 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ruxandra Dinu aici. Ruxandra Dinu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Salutare, dragilor! Sunt o mare visătoare, arta este o parte din mine încă de când eram un copil și fără ea, probabil nu aș vedea viața atât de colorată. Iubesc cărțile și lumea magică în care mă transpun acestea, iubesc să scriu poezii și încerc să mă ghidez cât mai mult după acel drag ”Carpe diem!”.