Recenzie ,,Îndrăznește să iubești” de Katie McGarry

Nr. Pagini: 480
Gen Literar: Romance
Publicată la 11.01.2019
Nota recenzorului: 8/10
Acordă o notă

ACUM GĂSEȘTI ÎNDRĂZNEȘTE SĂ IUBEȘTI PE:

Cine a mai citit recenziile mele știe foarte bine spre ce gen mă îndrept foarte des. Spre romance, evident:) Încerc să mai diversific, să caut cărți care să mă scoată din zona de confort, dar din când în când revin la prima dragoste pentru a mă relaxa. Da, acest tip de povești mă ajută foarte mult să uit de griji și fiind vorba despre lecturi ușoare, mi se pare că mă odihnesc citind 🙂

“Îndrăznește să iubești” este acel tip de carte care ajută cititorul să uite de cotidian și îi oferă o poveste ușoară, dar în aceleași timp sensibilă și emoționantă. Eu am citit și prima carte m-am familiarizat cu personajele și intriga Din păcate, Beth nu mi-a mers foarte mult la suflet, nu am reușit să o înțeleg și de multe ori mi s-a părut antipatică. Atunci când am auzit că autoarea îi va aloca următoarea carte, am zis totuși să încerc, poate îmi voi schimbă părerea despre acest personaj. Din experiența știam că multe eroine folosesc o mască în spatele căreia se ascunde o altă personalitate, ce trebuie înțeleasă și explorată. Așa mi s-a întâmplat mie, iar în acest volum am descoperit o altă Beth, lucru care nu a făcut decât să mă încânte. Povestea are un iz de triunghi amoros, însă vă las pe voi să descoperiți la ce mă refer. Cine a citit “Destine la limită” știe 🙂

Beth a suferit mult în copilărie și continue să o facă și acum, în adolescență. Are o mama alcoolică și consumatoare de droguri, pe care trebuie să o păzească mereu. Pe lângă acest lucru, unchii ei nu o iubesc, însă uneori pare că nici nu îi pasă. Beth se pricepe foarte bine să disimuleze și uneori a reușit să mă păcălească până și pe mine. Intră în scenă Ryan, un băiat care nu face decât să o provoace și să îi dea replici pe măsură. Aparent se urăsc, dar știți întotdeauna că aparențele înșală 🙂 Beth pare să fie exact fata la care nu s-ar uita niciodată, dar care reușește prin personalitatea ei puternică să îi dea universul peste cap. Relația lor este un push and pull continuu, dar plină de replici acide, drăguțe, haioase, care fac deliciul cititorului. Vom vedea cum un personaj aparent rece și lipsit de orice urmă de emoție se poate transforma într-un suflet cald, care are nevoie de iubire și atenție.

Katie McGarry este o autoare extrem de sensibilă, care știe să jongleze frumos cu diferite teme extrem de dificile. Poate și de aceea se pricepe atât de bine la acest lucru și știe cum să ne atingă sufletul, pentru că face acest lucru de mult timp și multe din cărțile ei au un mesaj important, care îți rămâne în minte mult timp. Recomand din suflet “Îndrăznește să iubești” și sunt foarte curioasă să aud și părerile voastre.