Recenzie “Izbăvirea lui Gabriel” de Sylvain Reynard

Autor: Sylvain Reynard
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 688
Publicată la October 24, 2017

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE:

Image result for gabriel's redemptionSeria “Gabriel” este una dintre preferatele mele și o recomand cu drag celor care vor să exploreze genul romantic, ușor spre erotic. “Izbăvirea lui Gabriel” de Sylvain Reynard este ultima carte din această serie și ne prezintă finalul poveștii de dragoste dintre Gabriel și Julia. Ca un mic pont, pentru fanii lui Sylvain, aventurile cuplului nostru preferat continuă într-o altă serie de succes, numită “The Florentine”, cu elemente paranormale, dar la fel de încântătoare ca orice carte scrisă de acest autor.

Să revenim la această serie, multe lucruri se schimbă în viața cuplului nostru: Julia se pregătește să își încheie doctoratul, Gabriel a renunțat la postul său de la facultate și acum mai nou, își dorește un copil cu soția sa. Intrigile și răutățile sunt la tot pasul iar dușmani mai vechi doresc să le facă rău cu orice preț. Acest volum este mai puțin încărcat de dramatism și suspans, însă prin intermediul lui toate lucrurile se așează frumos și să sperăm că personajele noastre preferate vor avea parte de finalul fericit bine meritat.

Gabriel Emerson este un personaj foarte complex, chinuit de trecutul său și care dorește cu orice preț să își clădească un viitor cu Julia, dar ca un om schimbat. Relația lor a fost supusă încercărilor, începând cu diferența de vârstă și terminând cu statutul de profesor-studentă pe care cei doi îl aveau. Însă, în cele din urmă, au reușit să se regăsească de fiecare dată și să devină din ce în ce mai puternici împreună. În acest volum, Gabriel dorește să afle cât mai multe lucruri despre părinții lui biologici și iubirea Juliei îl face să se gândească la șansa de a deveni tată. Relația lor este mult mai matură, dar pasiune ce îi definește este din ce în ce mai puternică.

“Izbăvirea lui Gabriel” reprezintă încheierea seriei de succes, scrisă în stilul original al lui Sylvain Reynard, care pe lângă o poveste frumoasă de dragoste, ne încântă cu atenția sa pentru detalii și cunoștințele vaste în istorie și artă. Totul se îmbină armonios și crează un cadru frumos pentru derularea întâmplărilor. Sunt convinsă că deznodământul seriei va fi pe placul vostru.