Recenzie “Jocul Final: Cheia Cerului” de James Frey, Nils Johnson-Shelton

,
Nils Johnson-Shelton
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 504
Publicată la March 21, 2018

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE:

“Jocul Final. Cheia cerului” de James Frey, Nils Johnson-Shelton este partea a doua din faimoasa serie ce în curând urmează să beneficieze și de o adaptare pe măsură. Înainte să vă povestesc puțin despre acțiune, vreau să vă spun că este singura serie de acest gen pe care am citit-o până în prezent, însă este extrem de antrenantă și interesantă, deoarece te face efectiv să gândești, să îți folosești toate simțurile și să găsești răspuns la întrebările care apar pe parcursul cărții. Totul este un puzzle foarte bine gândit și mi-a plăcut foarte mult această aventură.

Cheia pământului a fost găsită. Mai rămân două chei și nouă jucători. Cheile trebuie găsite, însă trebuie să existe doar un câștigător. Aisling Kopp crede că Jocul Final poate fi oprit, dar înainte să își poată pune gândurile în ordine, este căutată de CIA, care știe tot despre acest joc și despre consecințele sale. Abordarea lui este diferită și acest mod poate schimba întregul curs al jocului. Un pion foarte important este Hilal ibn Isa al-Salt, ce supraviețuiește unui atac, care îi lasă însă urme adânci. El deține informații prețioase, neștiute de jucători, un secret care poate reda umanitatea și compasiunea în acest joc ce a luat deja multe vieți. Sarah a găsit prima cheie și împreună cu Jago sunt echipa aflată în fruntea clasamentului. Totul vine însă cu imense sacrificii de ambele părți, deoarece o dată intrați în joc, trebuie să îl ducă la bun sfârșit, chiar și cu prețul vieții. Țelul este victoria, însă de la un anumit punct, nu au de ales decât să joace pentru a rămâne în viață.

Toată seria “Endgame” este una dintre cele mai originale serii pe care le-am întâlnit. Pe lângă acțiunea alertă, are o intrigă foarte bine construită, dar mai ales inteligentă. Implică cititorul, îl face să își pună mintea la contribuție și să rezolve diverse dileme, probleme, până ajunge la soluția finală. Este și foarte complicată, drept urmare nu o recomand oricui. Trebuie să ai o înclinație spre rezolvare de puzzle-uri, enigme, să ai o fire curioasă și să știi să prinzi anumite indicii. Ce poate să fie derutant este abundența de nume, denumiri în foarte multe limbi străine și la un moment dat tinzi să le încurci, însă acest lucru arată cât de bine documentați au fost  James Frey și Nils Johnson-Shelton. O experiență foarte frumoasă și încurajez pe oricine să o încerce 🙂

Gasiti mai multe aici: https://www.libmag.ro/