ACUM GĂSEȘTI LOCURI ÎNTUNECATE PE:

Thriller-ul prin definiție este un gen literar de ficțiune sau dramă care îți stârnește interestul folosing elemente de intrigă, aventură și/sau suspans. Consider că Gillian Flynn este o autoare de seamă a acestui gen și cu fiecare carte apărută își ridică nivelul, întărind ideea de talent și inspirație, uneori de geniu.

“Locuri Întunecate” de Gillian Flynn este o carte sumbră, cu multe elemente care uneori tind spre horror, dar care reușeste să te prindă într-un mod incredibil, având o intrigă foarte interesantă. Iubitorii genului polițist sigur vor aprecia personajul lui Libby, care la vârsta de 7 ani este martora uciderii mamei și a celor 2 surori ale sale. Fratele său mai mare, Ben, este acuzat de crimă chiar de Libby, aceasta fiind convinsă că el este făptașul. Anii trec și Libby nu a putut să treacă peste evenimentul ce i-a marcat copilăria, dar și viața. Atunci când este abordată de un grup secret care se ocupă de dezgroparea cazurilor vechi, Libby are brusc un nou țel în viață. Acest grup a obținut dovezi cum că Ben este nevinovat și are nevoie de ajutorul ei pentru a demonsta acest lucru.

Imagini pentru locuri intunecate gillian flynn

Libby este un personaj atipic, ce poate nu va plăcea multora dintre voi. Este extrem de antisocială, închisă în sine, o prezență căreia îi lipsește flacăra vieții. Evenimentele de acum 20 de ani au marcat-o profund și sentimentul de vinovăție o mistuie, chiar dacă la vârsta de 7 ani consideră că a făcut lucrul corect. Acum, o dată cu acest grup, Libby are ocazia poate de a îndrepta ceea ce a făcut, chiar dacă Ben nu o va ierta niciodată.

Cartea este foarte bine scrisă, cu perspective care alternează armonios, trecut-prezent, dar și între personaje, pentru ca cititorul să aibă parte de experiența completă și să știe totul din toate unghiurile. Am apreciat imprevizibilul, modul în care cititorul a putut să relaționeze cu personajele și să descopere adevărul o dată cu ele. Nu am simțit niciodată că sunt lăsată în urmă, sau că nu am reușit să surprind anumite faze. Totul a fost foarte clar relatat și a avut o cursivitate care pentru mine a mers de minune. Cartea este atât de bună, încât beneficiază și de o adaptare, cu Charlize Theron în rolul principal.

“Locuri Întunecate” de Gillian Flynn se găsește pe Libmag.ro

Titlu: Locuri întunecate
Autor: Gillian Flynn
An apariție : 2014
Nr. Pagini: 488
Publicată la 3.07.2018

Ramona Alexandra Popa
Autor: Ramona Alexandra Popa
❝ Iubesc cititul, recenziile, meciurile de snooker si de tenis si serialul Supernatural. Ador cartile cu happy end, eroinele indrazneste si eroii misteriosi. Povestile de dragoste sunt specialitatea mea dar imi plac si cele politiste sau de suspans. ❞
Ramona Alexandra e 👑 Super Erou Booknation.ro
Redactor de 1214 zile pe Booknation.ro
toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popa