Recenzie „Noaptea” de Bernard Minier

de | iul. 28, 2022 | Recenzii cărți

🔥 CARTEA NOAPTEA ARE REDUCERE PE:

Editura Trei m-a surprins cu această carte și îmi pare extrem de rău că nu am reușit să le citesc și pe celelalte ce aparțin acestei serii. „Înghețat” nu mai este pe stoc și „Cercul” se găsește foarte greu, așa că probabil voi rămâne doar cu acest volum din serie, dar a fost ușor de citit, nu am simțit că are o continuitate pe care am pierdut-o complet. Sunt referințe și la acțiuni sau personaje trecute, dar să spunem că am fost OK și am reușit să surprind esențialul.

O noapte furtunoasă în Marea Nordului. Clătinat de vântul violent, elicopterul o aduce pe Kirsten Nigaard pe platforma petrolieră, unde inspectoarea norvegiană anchetează moartea unei tehniciene. La apel lipsește un bărbat, iar când îi percheziționează cabina, Kirsten descoperă mai multe fotografii.
După câteva zile, se află în biroul comandantului Martin Servaz. Bărbatul dispărut se numește Julian Hirtmann, ucigașul perfid pe care acesta îl urmărește de ani întregi. În mod straniu, într-unele dintre pozele găsite în cabină apare și el. Kirsten îi mai dă o fotografie. A unui copil. Pe spate e scris doar un prenume: Gustav. Pentru Kirsten și Martin, este începutul unei aventuri înspăimântătoare. În miezul nopții, cu cel mai redutabil inamic.

Noaptea” de Bernard Minier este un Thriller extrem de captivant și de intens, cu un mare vibe de poveste scandinavă, cu o acțiune ce se petrece în Marea Nordului, pe o platformă petrolieră, dar nu numai. Personajul nostru principal, Kirsten Nigaard, descoperă în buzunarul unei femei ucise într-o biserică un bilet cu numele ei. Această crimă părea deosebit de simplă, însă pe parcurs, lucrurile se complică enorm. Determinată să găsească vinovatul, Kirsten se deplasează la locul de muncă al femeii pentru a vorbi cu colegii săi de serviciu și pentru a înțelege ce anume s-ar fi putut întâmpla. Evident, această începe să descopere multe lucruri care au dus povestea într-o cotă alarmantă de suspans și thriller.

Ce este și mai interesant este faptul că în această carte se împletesc două planuri narative – cel al lui Kirsten și cel al comandantului francez, Martin Servaz, un personaj care încearcă de mulți ani să prindă un criminal ce este adus în prezent de către Kirsten. Deci totul are o legătură și trecutul se împletește foarte bine cu prezentul, într-o acțiune cu multe răsturnări de situație și întâmplări neprevăzute.

Noaptea” este prima carte pe care o citesc de la Bernard Minier și pot spune că m-a surprins plăcut prin complexitate și prin intriga foarte bine definită. Nu a creionat doar un singur plan de acțiune, a pus bazele unei întregi rețele de intrigi și de întâmplări, care mai de care mai intense și mai greu de suportat pentru cei cu inima slabă. În plus, mi-au plăcut mult descrierile sale pentru că nu au fost inutile, lipsite de sens sau de originalitate. Au fost plasate foarte bine, în cadre cheie și au avut un rol foarte bine stabilit.

Acțiunea nu stagnează sau este distribuită uniform. Nu!! Această acumulează după fiecare pagină mai multă intensitate, iar finalul m-a lăsat fără cuvinte. Să nu mai spun că te poartă în locuri pe care nu le-ai vizitat vreodată sau pe care îți dorești din suflet să le vezi în această viață. Minier reușește să te facă să vizualizezi perfect locurile și acțiunea, într-un Thriller intens și bine scris. Dacă cineva îmi poate spune cum să fac rost și de celelalte două cărți, aș aprecia ajutorul.

Ți-a plăcut recenzia cărții NOAPTEA?

👉 Vezi toată lista de cărți scrise de Bernard Minier

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA NOAPTEA CU REDUCERE DE PE:

Titlu: Noaptea
Autor: Bernard Minier
An apariție : 2022
Nr. Pagini: 464
Nota recenzorului: 8 / 10
Vizualizari recenzie: 5202

Recenzie ”Legendarii” de Tracy Deonn

Recenzie ”Legendarii” de Tracy Deonn

Legendarii, o poveste despre legendele Arthuriene După ce mama Brianei Matthews moare, aceasta încearcă să facă orice pentru a uita de durere și de suferință. Așa că programul pentru liceeni de la colegiul din Carolina de Nord pare cea mai bună decizie pentru ca Bree...

Recenzie „Achiziția” de TL Swan

Recenzie „Achiziția” de TL Swan

Atunci când ai un feeling bun în legătură cu o carte sau cu un personaj, urmează acel feeling pentru că știe el ce zice. Exact așa am făcut și eu cu Tristan Miles, pentru că am simțit o chimie super puternică cu acesta atunci când citeam "Escala". M-a atras mult mai...

Recenzie „Semipur” de Jennifer L. Armentrout

Sunt doar cuvinte, iar cuvintele n-au nicio valoare. Numai faptele au valoare. După ceva timp, Jennifer L. Armentrout revine în rubrica mea de recenzii. În ultima perioadă m-am confruntat cu un reading slump cum nu cred ca am mai avut vreodată. Trebuia să știu că...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2024 zile și a scris până acum 481 articole. Se află pe poziția 2 din 53 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.