Recenzie “Prințul de Hârtie” de Erin Watt

Titlu: Prințul De Hârtie
Autor: Erin Watt
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 368
Publicată la 12.03.2018

ACUM GĂSEȘTI PRINȚUL DE HÂRTIE PE:

jhjgSeria aceasta devine din ce în ce mai bună și dependența mea crește pe măsură ce termin câte un volum. Duo-ul Erin Watt este teribil și a reușit să mă ademenească în această poveste, fermecandu-mă cu personajele frumoase, dar și extrem de enigmatice.“Prințul de Hârtie” este cartea cu numărul doi din serie și trebuie să spun cu mâna pe inimă că mi-a plăcut mult mai mult decât “Prințesă de Hârtie”. Dacă în prima carte ne-am acomodat cu personajele și intriga, acum am plonjat efectiv în această drama, ce aduce puțin a telenovelă. Dar știți ceva? Am citit-o cu mare plăcere, în ciuda unor faze puțin lacrimogene și exagerate.

Ella face parte acum din familia Royal și îi urmărim evoluția și modul în care se adaptează la viața sa nouă. Așa cum ne-am obișnuit, Ella este o fată foarte puternică și descurcăreață, dar în această carte îi vom vedea și latura sensibilă, deoarece relația ei cu Reed devine una romantică. Intrigile, răutățile și problemele îi însoțesc la tot pasul, dar dinamica Ella+ Reed este ceva ce trebuie neapărat să urmăriți. Amândoi se maturizează și împreună formează un cuplu puternic, pe care sigur o să îl îndrăgiți.

Ce aduce “Prințul de Hârtie” în plus? Aduce perspectivă dublă. Dacă înainte am văzut acțiunea doar prin ochii Ellei, acum este și rândul lui Reed să ne spună ce are pe suflet și într-un fel să justifice comportamentul său de până acum. Vom vedea o altă față a acestui personal, ce se va transforma într-un bărbat hotărât să o aibă pe Ella lângă el, protector și afectos. O să facă greșeli, că altfel nu purta numele de Royal, dar am reușit să i le iert, pentru că am văzut că știe să învețe din ele. În afară de formarea cuplului Ella-Reed, aflăm mult mai multe despre capul familiei Royal, Callum, dar și despre Easton. Pe mine Easton m-a intrigat pur și simplu și am vrut întotdeauna să aflu cât mai multe despre el. Apropo, volumele 4 și 5 îi sunt destinate, deci fanii Easton vor avea ocazia de a-l cunoaște și mai bine pe acest rebel fără cauză al familiei Royal.

Image result for the royals will ruin youAcțiunea este și ea mult mai alertă și implică anumite scene care te lasă cu sufletul la gură. Ultimul sfert al cărții te aduce pe culmile disperării, pentru că toate vin ca o avalanșă pe cititor, doar pentru a-l lasă brusc fără cuvinte. O să vedeți la ce mă refer, asta nu înseamnă că trebuie să vă grăbiți către final. Tot parcursul este frumos și aflați multe citind cartea într-un ritm constant.

Recomand cu drag seria scrisă de Erin Watt. Are o dinamică aparte, crează un soi de dependență frumoasă și nu te lasă până nu îi termini toate cărțile în timp record. Personajele sunt problematice, cu multe secrete ce sunt dezvăluite pe parcurs, dar și frumoase, cu calități pe care dacă le descoperi, le înfrumusețează portretul iremediabil. Spor la citit 🙂