Recenzie „În 4 secunde ai pierdut totul” de K.A.Tucker

de | nov. 22, 2017 | Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți, Romantism, Suspans

Am citit multe cărți scrise de K.A.Tucker și la fiecare lectură nouă consider că este imposibil să mă mai surprindă cu ceva, dar evident o subestimez și trebuie să încetez să mai fac acest lucru. După „Zece respirații scurte” și „O minciună nevinovată” eram convinsă că știu la ce să mă aștept, că voi avea parte de o intrigă puternică și personaje pe măsură, dar se pare că am avut dreptate doar pe jumătate. Nimeni nu m-a prevenit că urmează să citesc o carte într-o singură zi, că voi prefera cititul și nu respiratul și că voi simți clar o maturizare a acestei serii odată cu apariția cărții „În 4 secunde ai pierdut totul”.

Cain a avut o adolescență marcată de droguri, părinții și sora lui fiind omorâți de traficanți. De atunci a jurat că nu va avea niciodată de-a face cu această lume. Un nume al luptelor ilegale, reușește să câștige bani frumoși din această ocupație și la scurt timp înființează un club de noapte. Atunci când în viața sa apare Penny, o dansatoare frumoasă, se îndrăgostește iremediabil de ea, doar pentru a o pierde într-o seară tragică. Penny este omorâtă de logodnicul ei, un consumator de droguri. Profund marcat de această pierdere, Cain își reconstruiește afacerea, deschide un local de noapte numit „Penny”, în amintirea ei, și se dedică în totalitate protejării fetelor care lucrează pentru el. Misiunea lui este să le ajute, să le ghideze și să încerce să le țină departe de pericole și droguri. Practic, le dă o nouă sansă la o viață mai bună.

Atunci când Charlie intră în biroul său dorind neapărat să se angajeze, Cain poate jura că o vede pe Penny, deoarece asemănarea dintre cele două este izbitoare. Atracția se intensifică, însă în curând își va da seama că acest lucru nu are nicio legătură cu trecutul său ci începe să simtă ceva cu totul deosebit, nou, neexplorat până acum. Charlie este foarte misterioasă și clar are un trecut pe care dorește să îl ascundă, însă Cain nu se poate abține și dorește să o aibă aproape. Încet încet, se înfiripă o poveste de dragoste foarte intensă, care a reușit să mă cucerească iremediabil.

Image result for 4 seconds to loseCuplul Cain-Charlie a fost 100% pe gustul meu dar trebuie să recunosc, mi-a plăcut foarte mult de Cain:) În primul rând m-a încântat faptul că l-am descoperit treptat pe parcursul lecturii și am avut tot timpul parte de surprize. De la misiunea de a ajuta fetele care lucrează pentru el, la naivitatea sa în ceea ce privește o relație serioasă, la temeri și regrete, totul l-au transformat într-un personaj principal foarte complex, care a evoluat constant datorită relației sale cu Charlie. A învățat să fie mai deschis, să își exprime sentimentele așa cum consideră și mai ales, a învățat să își asume riscuri, deoarece în trecut a pierdut o persoană foarte importantă din cauza tăcerii sale.

Charlie este și ea un personaj foarte complex, dar a fost mai greu de citit decât Cain. Aceasta nu a avut un trecut dureros, prezentul fiind cel care o chinuie acum. Atunci când acțiunile ei sunt în antiteză cu ceea ce crede Cain, Charlie încearcă să stea departe de acesta, însă hotărârea îi este diminuată pe zi ce trece, deoarece și ea s-a îndrăgostit de el. Deși este silită de tatăl vitreg să facă anumite lucruri pe care nu și le dorește, sentimentele sale pentru Cain sunt sincere. Încearcă să îl țină lângă ea cât mai mult timp, evită să îi spună adevărul, dar profită de timp pentru a lasă inima să îi dicteze calea. O să vedeți prin ce aventuri trec, deoarece lumilor lor se vor ciocni constant, însă la urma urmelor, toate lucrurile negative cedează în fața dragostei.

„In 4 secunde ai pierdut totul” este cartea mea preferată din serie, deoarece abordează din punctul meu de vedere un subiect mult mai matur, mai dur și mai real. Nu vreau să spun că primele două părți nu fac acest lucru, însă se vede clar evoluția lui K.A.Tucker în cartea aceasta. Scenele sunt mai explicite, dragostea mai intensă, detaliile sunt mai bine puse la punct, realitatea este mai crudă și scenariul are un iz de film polițist. În plus, m-au încântat anumite coincidențe frumoase, ce mi-au adus zâmbetul pe buze și m-au făcut să laud imaginația autoarei. Sper că am reușit să vă conving să începeți această lectură savuroasă.

Titlu: ÎN 4 SECUNDE AI PIERDUT TOTUL
Autor: K.A.Tucker
Editura: EPICA
Nr. Pagini: 463
Vizualizari recenzie: 1521

Alte recenzii de la K.A.Tucker:

Recenzie “Twisted Hate” de Ana Huang
Recenzie “Twisted Hate” de Ana Huang

Jules și Josh se urăsc.  Se tachinează încontinuu, își aruncă vina unul altuia, fiecare se crede mult mai bun decât celălalt. O au în comun pe Ava. Ava e prietena cea mai bună a lui Jules și sora lui Josh (singura lui rudă). Din cauza ei, sau mai bine zis datorită ei,...

Recenzie ”Jurnalul Unui Burlac II: Dragă Mihai” de Mihai Bendeac

,,Dacă toţi oamenii ar cunoaşte ce se întâmplă atunci când ești bun cu cei din jur, chiar și cei mai ticăloși ar deveni buni măcar din pur interes.” E absolut fascinant felul în care am simțit conexiunea cu această carte și cu acest om. Pe lângă faptul că de fiecare...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 7 ani, 3 luni, 17 zile și a scris până acum 563 articole. Se află pe poziția 3 din 15 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.