Recenzie „Amintiri din viitor II“ de Andreea Russo

Autor: Andreea Russo
Editura: Editura Bestseller
Nr. Pagini: 174

amintiri_din_viitorDupă ce am citit primul volum din Amintiri din viitor, am sfârșit într-un ocean de lacrimi, simțeam cum mă las purtată de valurile unei suferințe pe care am trăit-o împreună cu personajele.

Andreea Russo e una din autoarele mele preferate, o tânără frumoasă cu o minte la fel de frumoasă, care a reușit să creeze un univers în care m-aș refugia pentru totdeauna.

Al doilea volum din Amintiri din viitor m-a primit cu același stil al autoarei, și, deși cărțile sunt scrise la un interval nu chiar lung de timp, am observat o evoluție sublimă în ceea ce am citit. Nu știu care dintre volume mi-a plăcut mai mult; diferă foarte mult unul de celălalt. Dacă primul volum este unul simplu (dar deloc simplist), cea de-a doua carte m-a surprins printr-o acțiune mult mai complexă și detaliată, care, evident, m-a cucerit.

În acțiune apare Milena, sora geamănă a Ameliei, care, la începutul volumului se preface a fi ea. Aflăm că Mir trăiește, deoarece nu s-a mai urcat în avionul care urma să se prăbușească, dar e lipsit de amintiri. Și ce faci atunci când tot ce ai e un prezent neclar? Ce faci când toate amintirile tale sunt aruncate într-un geamantan prăfuit? Amintiri din viitor II mi-a răspuns la majoritatea întrebărilor din volumul I, dar mi-a ridicat alte nelămuriri, nelămuriri pe care sunt sigură că Andreea le va dizolva în ultimul volum al trilogiei.

Înainte să spui ce simți, asigură-te că simți.

Amintiri din viitor II e un volum complex, detaliat, încurcat, cu întâmplări care nu se desfășoară în ordine cronologică, lucru care mi-a plăcut la nebunie. Am mai spus-o de câteva ori, mie nu-mi plac cărțile plate, care îmi oferă totul pe tavă. Îmi plac cărțile care te fac să meditezi, cărțile în care bucățile de acțiune sunt piese de puzzle și tu trebuie să le pui cap la cap. Volumul Andreei Russo este chiar acest gen de roman, un roman care te face să te gândești și răzgândești, un roman care, în timp ce închide ușa unui mister, o deschide pe alta.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Andreea Russo.

Amintiri din viitor este o serie sublimă, iar evoluția autoarei este de apreciat. Amintiri din viitor II este un volum antrenant, scris unic, care te pune pe gânduri, un roman despre pierdere și regăsire. De cele mai multe ori, când ne pierdem pe noi înșine, ne regăsim în persoana de lângă noi. Andreea Russo mi-a dovedit, încă o dată, că scrisul frumos vine din inimă, vine din fiecare lacrimă scursă pe obrazul rozaliu.

Recomand Amintiri din viitor tuturor celor care vor să se regăsească. Amintiri din viitor II e pentru cei care adorm plângând în noapte, pentru cei care încă mai speră și încă mai cred. Un volum sublim, cu o acțiune antrenantă și limbaj accesibil, o carte pentru suflet.

Zile frumoase!

Câștigă cartea săptămânii
Peste 8000 iubitori de carte s-au alăturat Tribului Booknation.ro și participă săptămânal la concursul Cartea Săptămânii, în care oferim ca premii multe 📖 foarte faine! Hai și tu! 👍