Recenzie “Aventurile unei fete de la oraș” de Meredith Wild

Nr. Pagini: 191
Gen Literar: Erotica
Publicată la 5.09.2018
Nota recenzorului: 6/10
Acordă o notă

ACUM GĂSEȘTI AVENTURILE UNEI FETE DE LA ORAȘ PE:

Mă consider perfect capabilă să judec aspru romanele de dragoste atunci când un exemplar nu îmi satisface cerințele și din păcate Meredith Wild este întotdeauna pe lista mea de “Nu”, deși îi tot acord șansă după șansă. Seria “Hardwire” nu a fost pe gustul meu și aparent nici “Aventurile unei fete de la oraș” nu m-a convins. Știu că face parte dintr-o serie, poate restul o să fie mai bune.

Cartea tratează un subiect foarte simplu și previzibil, din punctul meu de vedere. Nu a avut elemente destul de intrigante pentru a mă ține concentrată pe acțiune, iar modul în care scenele de dragoste se succed cu rapiditate m-a făcut să mă plictisesc teribil, pentru că hai să fim serioși, nu poți să citești 200 de pagini doar cu așa ceva. Îmbină elemente actuale, cu cele mai puțin moderne, atât în abordare cât și în modul în care scoate în evidență diferența dintre personaje. Hai să vă spun ceva și despre acțiune, că deja devin răutăcioasă.

Madison, proaspăt divorțată de un star de la Hollywood, fuge în nordul Californiei pentru a scăpa de drama și ziariștii care o urmăresc la tot pasul. Implicată într-un scandal monstru, Madison are nevoie de timp doar pentru ea pentru a scapă de grijile și problemele care parcă nu se mai termină. În această vacanță, îl întâlnește pe Luke, un bărbat destul de ciudățel și retras, totul opus personalității ei. În timp ce Madison este întruchiparea modernului, a vieții de oraș, Luke este un om al solitudinii, a modului vechi, însă între cei doi se aprinde ceva ce greu se poate stinge. Fiecare dintre ei are probleme cu trecutul care îi bântuie și deși știu acest lucru, petrec multe momente pasionale împreună, conștienți fiind că la un moment dat vacanța se va termina și trebuie să se despartă.

Singurul lucru care să spunem că mi-a plăcut și mi s-a părut diferit, a fost modul în care Meredith Wild a adus împreună oameni atât de diferiți și le-a arătat cum nu pot să trăiască unul fără altul. Poate sună ciudat, dar eu cred în acest conexiuni și în toată ideea că dragostea aduce oameni împreună, deci aici a reușit să mă miște. Însă în rest, nu mi-a plăcut:( Plus de asta, mi s-a părut o carte foarte scurtă, parcă nu a avut pagini suficiente pentru ca intriga și personajele să se dezvolte suficient pentru a avea un cititorul fericit.

Cu alte cuvinte, nu a fost chiar cea mai reușită lectură a lunii august, însă sper ca următoarele să fie mai inspirate și mai reușite.