Recenzie “Legătură Fragilă” de Meredith Wild

Titlu: Legătură Fragilă De Meredith Wild
Autor: Meredith Wild
Editura: Editura Trei
Nr. Pagini: 304
Publicată la 5.06.2018

ACUM GĂSEȘTI LEGĂTURĂ FRAGILĂ DE MEREDITH WILD PE:

Seria “Hacker” de Meredith Wild a cucerit inimile a milioane de cititori prin drama expusă și prin personajele complexe, care deși au multe defecte și un trecut tumultos, au făcut să ne atașăm iremediabil de ele. Fiecare carte prezintă câte o etapă din relația Ericai și a lui Blake și de fiecare dată sunt extenuată emoțional, pentru că repet, drama este constantă și din ce în ce mai covârșitoare pe măsură ce avansezi în serie.

“Legătură Fragilă” este cartea cu numărul 4 și din punctul meu de vedere cea mai bună, pentru că aici am reușit să cunosc mai bine personajul principal masculin, Blake. Blake a fost pentru mine întotdeauna un mister, un bărbat foarte greu de citit și cu multe lucruri de ascuns. Comportamentul lui mi s-a părut uneori extrem și de fiecare dată am căutat printre rânduri oportunități de a-l înțelege. În situația actuală, Blake ne-a povestit puțin din trecutul lui, care deși este complicat, îl justifică, dar îl și definește. Nunta sa cu Erica se apropie, dar să nu credeți că “The End” este scris și este încununat de fericire. Drama este prezentă constant și cuplul nostru o să mai sufere puțin în căutarea liniștii.

Acțiunea urmărește “aventurile” lor cu fosta iubită a lui Blake și relația complicată a Ericăi cu tatăl ei biologic, Daniel. Toată lumea este croită să le pună bețe în roate, să le strice fericirea și să îi dezbine. Nici Erica nu ajută foarte mult, deoarece continuă să aibă un comportament destul de greu de digerat, dar cumva Blake îi este alături constant, iubind-o și înțelegând persoana pe care o are lângă el. Au reușit de fiecare dată să se compenseze foarte bine și fiecare încercare le-a întărit legătura. Ambii sunt două firi complicate, de neînțeles uneori, dar care trebuie să recunoaștem, au trecut prin multe și merită puțină liniște. Acțiunea este dinamică, cu multe momente wow, care îți aduc revalatii și o înțelegere mai bună a contextului, dar și multe scene “fierbinți”, așa cum Blake și Erica ne-au obișnuit. La acest capitol au reușit să aprofundeze și mai mult relația, deci trebuie să vă pregătiți pentru momente tari:)

Recomand seria iubitorilor de gen, deoarece vor avea parte de o poveste de dragoste extremă, cu multă dramă și multe răsturnări de situație. Personajele atipice sunt sarea și piperul poveștii, dar sigur vor ajunge la sufletele voastre prin defectele, dar și prin calitățile lor. Lectură placută!!