🔥 CARTEA COCOȘATUL ARE ALIBI ARE REDUCERE PE:

cocosatul-are-alibi-ed-kullusys_1_fullsizeDeși nu am citit absolut tot ce a scris Rodica Ojog-Brașoveanu, mă risc să afirm că este o scriitoare care nu prea dă rateuri și care pe drumul ales al literaturii polițiste și de mister a făcut într-adevăr carieră. Cocoșatul are alibi este o carte scrisă prin anii 70 deci la începuturile carierei, un roman ca un fel de avanpremieră la ce va urma atât legat de personaje (apariția personajului locotenent Azimioară pe care îl știți din seria cu Melania) cât și ca structură de roman polițist. Poate puțini dintre cei care îi citiți cărțile cunoașteți faptul că doamna Rodica Ojog-Brașoveanu a fost de meserie avocat, a și practicat timp de 7 ani, ca ulterior să renunțe la avocatură și să se dedice exclusiv scrisului.

Cocoșatul are alibi este cu atât mai interesant de citit mai ales pentru acei cititori care își propun să o descopere pe autoare și care să spunem că au citit până acum cam tot ce le-a căzut în mână semnat de dumneaei. Este o carte de referință, care anunță un mare talent scriitoricesc combinat perfect cu o cunoaștere a naturii umane, psihologiei și o înclinație către mister și intrigă pură.

Rodica Ojog-Brașoveanu creează personaje clasice, borfași din lumea de jos a capitalei, polițiști cu experiență, femei frumoase folosite în scheme de înșelăciuni. Romanul despre care scriu astăzi are o intrigă simplă, un furt al unei brățări valoroase de la Muzeul de Istorie declanșează urmăriri de piste care duc la crime, case conspirative, polițiști sub acoperire și un final neașteptat. Eu una, mărturisesc că nu am bănuit nici o secundă cine e criminalul. Și ca să lăsăm misterul să își facă treaba, nu intru deloc în detalierea titlului, dar vă spun doar atât că nimeni nu e ceea ce pare a fi.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Rodica Ojog-Brașoveanu

Un roman polițist cap coadă plin de suspans, pe care îl citești cu zâmbetul pe buze de la prima la ultima pagină.

Titlu: Cocoșatul Are Alibi
Autor: Rodica Ojog-Brașoveanu
An apariție : 2008
Editura: KULLUSYS
Nr. Pagini: 208
Publicată la 14.12.2014

Cocoșatul are alibi este cu atat mai interesat de citit mai ales pentru acei cititori care își propun să o descopere pe autoare și care să spunem că au citit până acum cam tot ce le-a căzut în mână semnat de dumneai. Este o carte de referință, care anunță un mare talent scriitoricesc combinat perfect cu o cunoștere a naturii umane, psihologiei și o înclinație către mister și intrigă pură.

Avatar
Autor: Florentina Turcanu
Redactor de 2044 zile pe Booknation.ro