🔥 CARTEA DE CE IUBIM FEMEILE ARE REDUCERE PE:

de-ce-iubim-femeile-editia-2013_1_produsDe ce iubim femeile este un omagiu (adesea unul erotic) adus femeilor indiferent de cum sunt ele: mai grăsuţe sau mai slăbuţe, înalte sau mignone, blonde sau brunete, roşcate sau şatene, isterice sau calme…

Cartea este  o colecţie de 20 povestiri ce ilustrează perfect câte un arhetip feminin. Ultimul capitol, “De ce iubim femeile” este un eseu foarte reuşit, devenit deja viral.

Majoritatea povestirilor din De ce iubim femeile au fost publicate iniţial în reviste prestigioase atât din ţară cât şi din afară: Tabu, Elle, România Literară, Lettre Internationalle. Cu toate acestea, alăturarea lor în această carte nu este întâmplătoare. Prin ea, Mircea Cărtărescu realizează un volum de basme pentru adulţi (pentru că şi ei au nevoie de poveşti. nu-i aşa?). Ileana Cosânzeana din aceste poveşti nu e nepământesc de frumoasă, nu are atribuţii magice, e o femeie în carne şi oase… o femeie ce are atât calități cât şi defecte.

Contrar aparenţelor, De ce iubim femeile, nu e o carte doar pentru reprezentantele sexului frumos. Dimpotrivă, domnii vor lectura şi ei cu plăcere aceste poveşti, scrise într-o manieră relaxată, plăcută şi vor înţelege de ce femeile sunt atât de speciale. Doamnele, vor avea şi ele surpriza de a descoperi un Mircea Cărtărescu galant – un adevărat maestru al cuvintelor şi al artei cuceririi!

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Mircea Cărtărescu.

De ce iubim femeile nu este o înşiruire de “pentru că-uri” – acestea sunt oricum infinite şi variabile. Este o lectură plăcută, o carte care se bucură de un succes meritat. Poveştile sunt scrise cu atâta sensibilitate şi sunt atât de diverse încât, cu siguranţă nimeni nu se poate plânge de calitatea sa… Singurul ei defect: mi-ar fi plăcut să fie ceva mai mare… 192 de pagini e prea puţin parcă, deşi, ştiţi şi voi cum se zice: esenţele tari se ţin în sticluţe mici!

Recomand această carte tuturor (poate fi şi un excelent cadou de sărbători)!

Titlu: De Ce Iubim Femeile
Autor: Mircea Cărtărescu