Recenzie „După ce ne-am îndrăgostit” de Anna Todd

by | Aug 12, 2020 | Beletristică, Dragoste, Literatură Contemporană, Recenzii cărți

🔥 CARTEA DUPĂ CE NE-AM ÎNDRĂGOSTIT ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

Relația tumultoasă dintre Tessa și Hardin continuă și în cel de-al treilea volum al seriei After, După ce ne-am îndrăgostit. Acest volum și următorul sunt cele mai reușite din toată seria, după părerea mea. Drama se îmbină cu dragostea dintre protagoniști, iar obstacolele nu par a se termina. Relația lor este pusă la încercare din nou. Atunci când cred că au găsit fericirea, sfârșesc printr-o nouă despărțire „definitivă”.

O nouă viață, noi probleme

Viața Tessei este plină de surprize plăcute și neplăcute. Aș zice că mai degrabă cele din urmă predomină în viața ei total dată peste cap de când a apărut frumosul Hardin în ecuație. Tessa urmează să plece la Seattle întrucât sediul de la Vance Publishing, editura unde este stagiară, își deschide o filială acolo. Însă Hardin face tot posibilul să o împiedice să plece din oraș.

În același timp, o persoană foarte importantă din trecutul Tessei reapare întâmplător în viața ei. Relația cu mama ei este una tumultoasă pentru că aceasta nu-i acceptă legătura cu Hardin, iar cele două abia dacă își mai vorbesc. Tessa nu vrea să ajungă ca ea, singură și tristă după ce tatăl ei a părăsit-o în copilărie. Astfel, relația cu Hardin îi oferă încrederea că viața ei se poate transforma într-un final fericit. Însă lucrurile nu stau atât de bine. Cei doi se află departe de a fi fericiți.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Anna Todd

On & off relationship

Oamenii pe care îi credea prieteni o trădează, iar Zed, „rivalul” lui Hardin – pentru că e îndrăgostit de ea – apare tot timpul în viața Tessei. Este mereu acolo pentru ea atunci când Hardin nu e prin preajmă. Niciodată n-ar fi crezut Tessa că viața ei se poate transforma radical. Își dorește o pauză din relația cu Hardin pentru a-și găsi identitatea de care nu mai este atât de sigură. Dar realizează repede că este dependentă de el și de toate momentele împreună, chiar dacă greșelile sunt o constantă în relația lor.

Cartea este scrisă din dublă perspectivă și am avut surpriza de a regăsi mai mult din cea a lui Hardin. Deși impulsiv și egoist, acesta nu vrea să piardă singura fată de care s-a îndrăgostit vreodată. Rămâne de văzut cum va rezista relația lor presiunilor din jur. O răsturnare de situație se produce chiar la final, care îi dă viața lui Hardin complet peste cap. În ciuda numărului mare de pagini, cartea se citește ușor și asta pentru că este plină de suspans. Este mai multă acțiune decât în primele două volume și mai multe răsturnări de situație.

Titlu: După Ce Ne-am îndrăgostit
Autor: Anna Todd
,
Anna Todd
Nr. Pagini: 832
Publicată la 12.08.2020
Nota recenzorului: 9/10

Recenzie ”Coincidență ca număr de aur”  de Arina Avram

Recenzie ”Coincidență ca număr de aur” de Arina Avram

În prima zi de toamnă, am început să citesc un roman care începe tot cu o zi de toamnă. Ce surprindere cu romanul intitulat Coincidență ca număr de aur. Acum, când scriu, afară plouă și florile mele de pe balcon se deschid, parcă vor să mă îmbrățișeze cald. Când am...

Recenzie ,, Lupta” de Jennifer L. Armentrout

Acum că Seth nu mai poate schimba nimic, speriat de gândul că ar putea să o rănească pe Josie, el pleacă în Andros,  insula unde a copilărit, departe de toți cei la care ține. Dar nu s-ar fi așteptat la ceea ce avea să găsească acolo. Atunci când începe să înțeleagă...

Andreea Stănărîngă este redactor Booknation.ro de 418 zile și a scris până acum 53 articole. Se află pe poziția 24 din 150 de redatori, fiind astfel un Erou Booknation.ro. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Andreea Stănărîngă aici.