Recenzie Fata de hârtie de Guillaume Musso

by | May 1, 2015 | Fantezie, Recenzii cărți

🔥 CARTEA FATA DE HÂRTIE ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

GM_FATA-DE-HARTIE-final-2010Că tot majoritatea cititorilor de aici sunt pasionaţi şi de jonglatul cu cuvintele, vă invit să citiţi o carte pe măsură: Fata de hârtie de Guillaume Musso. Am avut norocul de a fi în liceu într-o clasă cu foarte multe fete, unele pasionate de citit. Astfel că aveam şansa de a citi cărţi pe bandă rulantă spre bucuria mea, care mai de care mai interesante. Aşa am descoperit şi această poveste scrisă într-o manieră care cred eu, vă va încânta şi pe voi după ce la final vă va surprinde cu siguranţă.

Imaginaţi-vă un scriitor ajuns în depresie. Droguri, dezordine, indiferenţă faţă de prieteni, inspiraţie zero şi un roman aparţinând unei trilogii, care trebuie terminat neapărat. Vă fac cunoştinţă cu Tom Boyd-nefericitul protagonist. Norocul lui este faptul că are parte de prieteni adevăraţi, care nu-l vor lăsa de izbelişte şi de Billie Donnely! Nimeni alta decât protagonista spirituală şi amuzantă din al doilea roman al trilogiei sale.

Tânăra apare goală pe terasa acestuia implorând ajutor. Deşi se prezintă, spunând că a apărut acolo datorită faptului că acesta s-a oprit din scris la pagina 226, –„Te implor! strigă ea căzând”- şi a unei greşeli de fabricaţie a ediţiei speciale, Tom, deşi sceptic la început, rămâne mut de uimire când tânăra îi  răspunde fără probleme la orice întrebare legată de personajul Billie, crezând în identitatea ei în cele din urmă.

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Guillaume Musso

Astfel începe aventura lor pe care o veţi parcurge alături de cei doi cu sufletul la gură. Billie îi promite că-l va ajuta să se împace cu fosta iubită Aurore, dacă el va continua cartea pentru a ajuta-o să se întoarcă în lumea din care venise. Pe parcurs, atât cei doi, cât şi cititorii, vor fi absobiţi de povestea ireală creionată Guillaume Musso.

Ce pot să spun? Ficţiune pe care aş mânca-o pe pâine la propriu! O carte pe care mi-aş dori să o am în bibliotecă, doar pentru a mai reciti-o de câteva ori şi de a împărţi-o cu alţi cititori! Un roman al unui scriitor francez care vă va ţine cu sufletul la gură, iar la final vă va lăsa fără aer şi chiar fără…cuvinte. Da! Vă invit cu tot dragul să citiţi „Fata de hârtie”!

Titlu: Fata De Hârtie
Autor: Guillaume Musso
An apariție : 2012
Editura: ALL
Nr. Pagini: 440
Publicată la 1.05.2015

Ficţiune pe care aş mânca-o pe pâine la propriu! O carte pe care mi-aş dori să o am în bibliotecă, doar pentru a mai reciti-o de câteva ori şi de a împărţi-o cu alţi cititori!

Recenzie ,,Vicious” de L.J. Shen

Recenzie ,,Vicious” de L.J. Shen

,,El e și iadul și raiul pentru mine.” Când avea șaptesprezece ani, Emilia LeBlanc a ajuns în casa familiei Spencer, acolo unde fuseseră angajați părinții ei ca și slujitori. Acolo l-a întâlnit pe Baron Spencer Junior, cel care avea să devină coșmarul vieții ei. Baron...

Recenzie ”Coincidență ca număr de aur”  de Arina Avram

Recenzie ”Coincidență ca număr de aur” de Arina Avram

În prima zi de toamnă, am început să citesc un roman care începe tot cu o zi de toamnă. Ce surprindere cu romanul intitulat Coincidență ca număr de aur. Acum, când scriu, afară plouă și florile mele de pe balcon se deschid, parcă vor să mă îmbrățișeze cald. Când am...

Cristina Slusariuc este redactor Booknation.ro de 1984 zile și a scris până acum 26 articole. Se află pe poziția 33 din 150 de redatori, fiind astfel un redactor în creștere. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Cristina Slusariuc aici.