Recenzie “Întâlnire periculoasă” de Meredith Wild

Autor: Meredith Wild
Editura: Trei
Nr. Pagini: 296
Publicată la November 2, 2017

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE:

Image result for hardwired meredith wildSeria “Hacker” scrisă de Meredith Wild este foarte cunoscută de iubitorii genului romantic. A fost vândută în mii de exemplare, devenind bestseller şi ajutând-o pe Meredith să cunoască faima ca autor al poveştilor de dragoste. “Întâlnire Periculoasă” este primul volum al seriei şi ne introduce într-o lume unde dragostea, tehnologia şi setea de putere se îmbină într-un mod original.

Erica fuge de un trecut dureros şi după absolvire se concentrează doar pe viitor, pe aplicaţia de modă creată împreună cu câţiva prieteni. Are nevoie de un investitor serios pentru îndeplinirea visului şi nu doreşte ca nimeni şi nimic să o abată de la ţelul ei. Atunci când întâlneşte întâmplător un tânăr atrăgător într-un restaurant, simte lucruri pe care nu le-a simţit niciodată, însă închide ochii şi îşi vede de drum. Atunci când soarta o aduce din nou faţă în faţă cu el, de data aceasta în consiliul de investitori pentru proiectul său, Erica nu poate scapă de Blake Landon şi legătura dintre ei devine din ce în intensă. Blake este foarte insistent şi doreşte să o cunoască mai bine şi de aici porneşte o relaţie foarte intensă dar şi foarte complicată, deoarece ambele personaje au o personalitate foarte puternică şi se va lasă cu … scântei.

Trebuie să recunosc, nu am fost extrem de încântată de carte, deoarece nu mi s-a părut că a adus ceva nou genului. Povestea este intensă şi foarte pasională, însă nu are foarte multe elemente originale, pe care nu le-am întâlnit într-o altă carte. Blake a fost singurul care mi-a plăcut, un personaj masculin “alfa” foarte posesiv, carismatic şi cu o energie care parcă ți se transmite. Erica în schimb nu mi-a plăcut deloc, m-a enervat foarte mult şi m-a făcut să o contrazic la tot pasul, pentru că este foarte schimbătoare şi a transformat totul într-o dramă ciudată. Sper că nu v-am descurajat, dar aceasta este părerea mea:))

Vă întrebaţi dacă vreau să continui seria? Răspunsul este da, îi voi mai da o şansă şi dacă nici aceasta nu o să fie pe placul meu, înseamnă că seria nu îmi este destinată.