Recenzie „The Reckoning of Noah Shaw” de Michelle Hodkin

de | feb. 18, 2019 | Literatură Contemporană, Mister, Recenzii cărți, Suspans

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE BooksExpress

Este destul de greu să îmi găsesc cuvintele după ce am citit această carte. Sunt o mare fană a seriei principale, Mara Dyer, și am citit-o cu sufletul la gură și nu râdeți, cu lumina aprinsă:) Mi-a plăcut foarte mult stilul ușor spre horror ce plasează o poveste de dragoste atipică între două personaje atipice. Clar vorbim despre o serie diferită, cu un element supranatural, dar care a reușit să mă intrige maxim și să mă lege irecuperabil de ea. Atunci când am auzit că Michelle îi va acorda și lui Noah Shaw, personajul principal masculin, o trilogie, am fost extrem de mulțumită pentru că știam că mai aveam de descoperit multe despre acesta. Primul volum a fost ok din punctul meu de vedere, un volum ce a lăsat multe semne de întrebare în privința multor lucruri. Am început cu mare entuziasm volumul doi, „The Reckoning of Noah Shaw”, însă nu l-am terminat în același mod, din păcate 🙁

Nu vreau să par foarte rea în ceea ce voi spune, dar nu prea am înțeles mare lucru din el:) Nu consider că a fost foarte multă acțiune în această carte și sunt destul de revoltată pe acest subiect. După marele „WOW” în care s-a terminat prima carte și având istoricul primei serii în minte, mă așteptăm la cu totul și cu totul altceva. Se pune foarte mult accentul pe mister și pe căutare, pentru că Noah trebuie să afle care este sursa puterilor sale, să îmbine relația cu tatăl său cu cea cu Mara și să încerce să rezolve un mare puzzle, unde îi tot apar piese în plus. Este practic o călătorie despre cunoaștere, însă care nu se soldează cu nimic, ba din contră, mi-a înmulțit semnele de întrebare și a creat un mic haos în această serie. Dacă a intenționat acest lucru, nu știu dacă a fost cea mai bună strategie, pentru că în momentul de față eu chiar mi-am pus la îndoială nivelul de engleză.

Dacă stau bine să mă gândesc, cred că știu ce își dorea Michelle. Întotdeauna cartea de mijloc este practic cea de legătură, care pregătește terenul pentru ultima carte. Însă în cazul de față, nu știu dacă a reușit chiar atât de bine precum ne-am dorit noi, cititorii. Lipsa acțiunii m-a plictisit și pe lângă acest lucru, un personaj MAJOR lipsește cu desăvârșire (vă las pe voi să vedeți cine este), ceea ce a creat un dezechilibru în acțiune, pentru că tot aștepți să apară acel cineva și nu se întâmplă.

Așa cum am spus mai sus, ador seria Mara Dyer și nu mă voi pronunța foarte categoric în legătură cu acest spin-off, pentru că îl așteptăm cu foarte mare entuziasm. Voi aștepta și ultimul volum pentru a-l lectura, însă dacă nici această nu se va ridică la nivelul așteptat, voi scrie un review unde îmi voi exprimă toată supărarea.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE BooksExpress

Titlu: THE RECKONING OF NOAH SHAW
Autor: Michelle Hodkin
Editura: SIMON&SCHUSTER
Nr. Pagini: 400
Limba: Engleza
Nota recenzorului: 6 / 10
Vizualizari recenzie: 772

Alte recenzii de la Michelle Hodkin :

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2139 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.