Recenzie „Mara Dyer. Răzbunarea” de Michelle Hodkin

de | aug. 24, 2017 | Fantezie, Literatură Contemporană, Mister, Recenzii cărți, Romantism, Suspans

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Cartepedia

Voi spune acest lucru de câte ori voi avea ocazia: dacă nu aţi citit seria „Mara Dyer” de Michelle Hodkin până acum, trebuie să va schimbaţi serios priorităţile şi să o începeţi. Pentru mine este cea mai bună serie descoperită în acest an şi sincer nu cred că altă poveste o va devansa.

„Mara Dyer. Răzbunarea” este ultima parte din trilogia ce poarte numele eroinei şi aici cititorii vor obţine toate răspunsurile pe care le şi le doreau. Pentru cei ce nu sunt foarte familiarizaţi cu intriga şi personajele, în câteva cuvinte acţiunea se poate rezuma aşa: Mara Dyer este o adolescentă ce a suferit o traumă teribilă. Iubitul şi cea mai bună prietenă au murit într-un cumplit accident şi ea este singura supravieţuitoare, acest lucru lăsând-o cu teribile sechele. De la acel eveniment Mara are halucinaţii puternice, îşi vede prietenii morţi la tot pasul şi lucrurile încep să se complice din ce în ce mai mult. În curând aceasta va avea abilitatea de a omorâ persoane în modul în care şi-l imaginează, lucru care o îngrozeşte şi o face să se îndoiască de sănătatea ei mentală. În scenă îşi face apariţia Noah Shaw, un tânăr irezistibil, cu o personalitate fermecătoare, ce are foarte multe în comun cu eroina noastră. Împreună devin un cuplu foarte frumos, care a cucerit inimile cititorilor şi care sunt aparent legaţi de multe întâmplări.

În volumul 3, Mara este dezlănţuită şi puten vedea partea întunecată a puterii sale, care combinată cu setea de răzbunare, durerea şi pierdea este letală în adevăratul sens al cuvântului. Aceasta devine din ce în ce mai conştientă de ceea ce poate să facă, de latura sa negativă şi într-un fel, o îmbrăţişează ca o parte a naturii sale. Noah încearcă să îi arate că deşi a fost înzestrată cu aceste puteri, îşi poate crea un drum în viaţă în alt sens, alături de el. Ne sunt prezentaţi întotdeaua în antiteză, bun Vs. rău, lumină Vs. întuneric şi pun cititorul de multe ori pe gânduri în legătură cu predestinarea lor.

Mara Dyer vrea să creadă că există ceva dincolo de minciunile care i s-au spus. Există. Nu se întreabă unde ar putea duce încercarea ei de a află adevărul. Ar trebui să se întrebe. Nu şi-a imaginat niciodată cât de departe poate merge că să se răzbune. Acum o va face. Trădare, vină, secrete adânc îngropate şi puterea destinului – toate alcătuiesc acest deznodământ surprinzător al seriei Mara Dyer. Vremea răzbunării a sosit.

Din punctul meu de vedere aceasta a fost cea mai bună carte din trilogie, deoarece ca orice ultim volum, ne dezvăluie informaţii şi ne lipește foarte multe goluri pe care le-am acumulat pe parcursul lecturii. În afară de completarea spaţiilor lipsă, am văzut şi o evoluţie a personajelor, acestea fiind acum mult mai mature şi mai complete. Intriga este foarte complexă şi complicată, de unde toate laudele lui Michelle pentru documentare şi modul în care a aşternut pe hârtie povestea celor doi. Recomand cu căldură mai ales ultimele capitole, ce pentru mine au fost cu adevărat speciale.

ACUM GĂSEȘTI CARTEA PE Cartepedia

Titlu: MARA DYER. RĂZBUNAREA
Autor: Michelle Hodkin
Nr. Pagini: 448
Vizualizari recenzie: 1933

Alte recenzii de la Michelle Hodkin:

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2139 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.