Recenzie ,,Tratament letal” (Labirintul #3) de James Dashner

Editura: Litera
Nr. Pagini: 304
Recenzie de Irina Nicoleta
Publicată la 3.01.2018
Acordă o notă

ACUM GĂSEȘTI TRATAMENT LETAL (LABIRINTUL #3) PE:

Rău i-a răpit totul lui Thomas: viața, amintirile și, acum, singurii prieteni care i-au mai rămas-Poienarii. După ce a rezolvat Labirintul și a supraviețuit Ținutului Pârjolit, Thomas face orice ca să-și salveze prietenii. Cu toate că Rău îl asigură că a trecut timpul tuturor Variabilelor și a minciunilor, iar scopul lor acum este finalizarea unui tratament pentru Arșiță, Thomas nu mai poate avea încredere în ei. El refuză să își primească amintirile înapoi, fiind conștient că își amintește destule încât să nu mai creadă nici un cuvânt de la Rău, însă nu poate nega faptul că încă au nevoie de ei. Încă sunt cobaii lor, iar cel mai valoros pare să fie Thomas.

Oare ce îl face atât de special? Puterea lui de a se opune? Capacitatea de a-și aminti fără ajutorul celor de la Rău? Și ce vrea Rău de la el? Adevărul este acum mai periculos ca niciodată. Va supraviețui oare cineva?

Autorul ne joacă pe degete în acest volum. Deja conștientă că poate face orice cu personajele sale, citeam cu frică să nu mai pierd încă unul. Foarte puține personaje noi, care par chiar episodice, vechi personaje dragi lui Thomas (mai mult sau mai puțin) și traseul parscurs de protagonist te vor face să vezi unele lucruri cu alți ochi. Am terminat volumul și seria cu lacrimi în ochi. De tristețe și de fericire, totodată. Încă am unele întrebări referitoare la această organizație, la viitorul personajelor, pentru că sfârșitul te lasă puțin în aer. Am văzut însă că au apărut alte trei volume care sper să-mi mai răspundă la întrebări.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de James Dashner.

O altă serie fantasy foarte reușită este trecută pe listă. E genul de serie despre care nu prea mai ai ce zice, așa că mă opresc și eu aici. Sper că nu am dat spoilere, , sper măcar v-am făcut curioși. pentru cine decis , termine Labirintul. La fel cum zic cei de la Kirkus Reviews, Tratament Letal este un volum palpitant . Este o care îți taie respirația.