Recenzie Vei fi acolo de Guillaume Musso

by | Nov 14, 2014 | Beletristică, Fantezie, Literatură Contemporană, Literatura Universală, Recenzii cărți, Suspans

🔥 CARTEA VEI FI ACOLO ARE REDUCERE PE:

► LIBRIS.RO ► ELEFANT.RO ► CARTURESTI.RO ► EMAG.RO

1.0

Vei fi acolo de Guillaume Musso este o carte pe care am avut plăcerea să o citesc acum câteva săptămâni. Așteptam să fac rost de ea de mult timp și într-un final am câștigat-o la un concurs pe net.Am fost atât de fericită când am primit-o.Eram ca un copil care avea o jucărie nouă.Am început să citesc sperând că va fi exact ca în descrierea și review-urile din blogosfera românească.Nu puteam să intru în acea stare de relaxare totală și în acea zi am citit doar 30 pagini.Părea promițător, dar nu aveam eu stare să citesc mai departe.A doua zi m-am instalat într-un loc cu multălumină și am început să citesc.Nu mai puteam lăsa cartea din mână.”Vei fi acolo” este o carte care m-a acaparat, m-a vrăjit, m-a făcut să uit de viața mea și să visez, să văd toate momentele, să fiu acolo, cu personajele. Deși cu puține personaje, vreo 5, autorul a reușit să creeze o atmosferă frumoasă, incitantă, misterioasă, palpitantă și emoționantă în mai multe locuri/ momente. În ziua aia am citit cartea până la ultima pagină. Nu o puteam lăsa nici ca să merg să mănânc.

Personajul principal, chirurgul Elliott, primește șansa de a călători în timp să-și întâlnească eul mai tânăr cu 30 ani. Are șansa să îi vorbească, dar nu trebuie să îi spună prea multe lucruri pentru că orice informație poate să modifice trecutul și riscă să-și piardă fata din prezent. La început se duce în trecut să-și revadă iubirea vieții,dar nu o poate salva pentru că a avea iubirea ei până la sfârșitul vieții înseamnă să nu mai aibă o aventură de-o noapte și să-și piardă fata pe nume Angie.

E palpitant să-i vezi pe cei doi încercând să se inteleaga,sa faca un plan sa o salveze pe femeia iubita,dar sa nu afecteze viitorul. unul este tânăr, impulsiv,coleric aș zice, gata să facă orice pentru Ilena, iar celălalt, trecut prin multe și îmblânzit de viață e mia calm, mai așezat. Cât de diferit poate gândi și acționa un om în perioade diferite ale vieții sale.

Vor reuși cei doi să o salveze pe Ilena, frumoasa femeie cu ochii verzi și suflet mare fără să o piardă pe Angie?

📚 Îți place cartea până acum? Vezi toată lista de cărți scrise de Guillaume Musso

Vei fi acolo?” este  întrebarea care îmi răsună în minte în vreo 4 ipostaze: personajul principal întrebându-se dacă eul său mai tânăr îl va aștepta să apară, dacă Ilena va mai fi acolo, dacă prietenul lui cel mai bun va fi acolo când se duce în trecut sau când se întoarce în prezent și pentre Angie a cărei existență e legată strict de povestea unei nopți, dar și în mintea lui Matt, cel mai bun prieten al lui Elliott, când se întoarce în prezent sperând să-și fi salvat prietenul.

M-a impresionat simplitatea și eleganța felului de a scrie, de a crea povestea, de a răsuci firele trecut-prezent pentru a crea un efect stilistic, dar și emoția din fiecare scenă. Îmi vine greu să cred că un bărbat a putut scrie o carte atât de emoționantă, o carte care m-a făcut să reflectez la consecințele fiecărei acțiuni, fiecărui gest, fiecărei pale de vânt din viața noastră. Am văzut povestea cu ochii minții și sincer, aș mai citi-o o dată deși eu nu recitesc cărțile, nici măcar pe cele pe care le ador.

Într-un final trebuie să spun ca “Vei fi acolo?” rămâne o carte de suflet, într-un colț special al sufletului meu de cititor, amator de filosofie în rânduri aparent simple.

Titlu: Vei Fi Acolo
Autor: Guillaume Musso
An apariție : 2010
Editura: ALL
Nr. Pagini: 288
Publicată la 14.11.2014

Este o carte scrisă într-o manieră sensibilă dacă se poate spune așa ceva despre o carte. Îmbie la meditație, este plină de suspans și mister într-un mod total diferit de genul polițist.

Aș fi vrut să mai existe pagini după final, să știu mai multe despre personaje, ce vor face în viitor. Altfel, nu am ce să zic de rău.

Recenzie ,,Prin ochii ei” de Sarah Pinborough

Louise are nevoie să iasă din rutină iar când îl întâlnește pe David la bar, atracția dintre ei este zguduitoare. Însă David se retrage după un sărut iar șocul lor apare atunci când află că vor munci împreună și că David va fi șeful ei. David îi arată lui Louise că nu...

Recenzie ,,Frânturi de lumină” de Amie Kaufman și Meagan Spooner

Sofia a plecat de pe Avon cu un an în urmă, când tatăl ei a murit. Acum singurul ei scop este să îl omoare pe cel care i-a distrus viața, cel care conduce universul și din cauza căruia se pierd atâtea vieți nevinovate. Gideon este un hacker expert, cu o viață secretă...

Recenzie ,,Fărâme de șoapte” de Amie Kaufman & Meagan Spooner

Treaba lui Jubilee Chase este  să supună coloniștii rebeli de pe Avon.  Și să aibă grijă la cei care sunt afectați de Furie pentru că ea este singura pe care nu o poate afecta întrucât ea nu visează. Nu a mai visat din copilărie. Și nici dacă ar fi visat nu ar fi...

Oana Pauna este redactor Booknation.ro de 2202 zile și a scris până acum 45 articole. Se află pe poziția 28 din 151 de redatori, fiind astfel un redactor în creștere. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Oana Pauna aici.