🔥 CARTEA DUPĂ CUTREMUR ARE REDUCERE PE:

dupa-cutremur-top-10_1_produsDupă cutremur este o colecție de șase povestiri, care au un punct comun, și anume tragicul eveniment al cutremurului din anul 1995 care a afectat regiunea Kobe din Japonia. Haruki Murakami creează un roman la limita dintre fantastic și realitate, îmbinând cu mult succes elemente suprarealiste cu realități banale, cotidiene.

Cartea autorului japonez urmărește destinele unor oameni cu diverse profesii și statusuri sociale care trăiesc în diverse regiuni ale Japoniei. Personajele din După cutremur sunt indivizi marcați de evenimnete din trecut de care nu pot scăpa în totalitate, copii care nu se mai înțeleg cu părinții, soții care își părăsesc soțul sau indivizi care muncesc mult prea mult și ajung inconștient sclavii propriei disperării, sunt prinși într-o lume care nu te lasă să te cunoști, nu te lasă să faci ceva numai pentu tine, numai pentru împlinirea ta.

Haruki Murakami a scris cartea pentru a dezvălui și o altă față a concetățenilor săi, pentru că dincolo de aparențe, personajele sale au mereu speranța unei schimbări eliberatoare. În plus caracterele personajelor sale conturează foarte bine ideea că numai prosperitatea unei puteri economice ca a Japoniei nu este suficientă pentru împlinirea celor care locuiesc aici, pesonajele lui Haruki Murakami sunt dornice, aproape disperate după un loc în care să se refugieze, fie că e vorba despre propria imaginație ca în cazul ultimei povestiri din roman, sau un loc real, un țărm de mare gol, unde se poate face un foc eliberator din buștenii și vreascurile aduse de valuri ca în cazul lui Miyake personajul din cea de a doua povestire.

Îți place cartea până acum? Vezi și lista cărților scrise de Haruki Murakami.

Vă recomand să citiți orice carte poartă semnătura lui Haruki Murakami, este un autor foarte premiat, cu merite recunoscute de multe organizații de prestigiu din lumea literară.

🔥 CARTEA DUPĂ CUTREMUR ARE REDUCERE PE:

Titlu: După Cutremur
Autor: Haruki Murakami
An apariție : 2014
Editura: Polirom
Nr. Pagini: 204
Publicată la 24.02.2015

După cutremur este o colecție de șase povestiri, care au un punct comun, și anume tragicul eveniment al cutremurului din anul 1995 care a afectat regiunea Kobe din Japonia. Haruki Murakami creează un roman la limita dintre fantastic și realitate, îmbinând cu mult succes elemente suprarealiste cu realități banale, cotidiene.

Avatar
Autor: Florentina Turcanu
Florentina e Redactor Activ