Recenzie „Mara Dyer: Începutul” de Michelle Hodkin

de | iul. 20, 2017 | Dragoste, Fantezie, Horror și Thriller, Literatură Contemporană, Mister, Recenzii cărți, Romantism, Suspans

🔥 CARTEA MARA DYER: ÎNCEPUTUL ARE REDUCERE PE:

Nu ştiu dacă este şi cazul vostru, dar presupun că de multe ori vi s-a întâmplat să auziţi despre o carte pe care multă lume o laudă, însă nu aţi avut dispoziţia necesară de a o începe. Acest lucru l-am păţit eu cu seria “Mara Dyer”, pe care am lăsat-o mult timp în umbră pentru că aveam o lista foarte lungă de citit ce avea prioritate. Regret enorm această amânare şi vreau să va povestesc şi vouă despre Mara şi Noah şi această experienţă atipică.

Mara Dyer: Începutul este prima carte dintr-o trilogie foarte interesantă scrisă de Michelle Hodkin, care îţi ridică foarte multe semne de întrebare şi te captivează de la prima pagină. Este clar, în momentul în care o carte mă prinde de la primele rânduri, ştiu că am făcut alegerea corectă şi îmi crează o uşoară dependenţă de universul prezentat şi de personajele sale.

Totul începe cu povestea tragică a Marei Dyer, care este singura supravieţuitoare a unui accident ce i-a omorât prietena şi iubitul. Fiind vizibil afectată şi traumatizată de ceea ce s-a întâmplat, Mara se schimbă şi devine o persoană introvertită, sensibilă, uşor paranoică şi neîncrezătoare în cei din jur. În afară de acestea, are halucinaţii puternice cu prietenii ei care au murit, acest lucru făcând-o constant să se îndoiască de sănătatea ei mintală. Pentru a lăsa totul în urmă, se mută cu părinţii şi cei doi fraţi în Miami, Florida, în speranţa că schimbarea de peisaj îi va face bine. Începe cursurile unei şcoli private, unde îl întâlneşte pe Noah Shaw, un băiat cu o fire complet diferită de a ei, dar faţă de care simte o atracţie foarte greu de explicat. În curând, acesta devine tot mai prezent în viaţa ei şi între cei doi se crează o relaţie specială, aproape indestructibilă.

Până aici pare o poveste frumoasă de dragoste, între o fată care a suferit mult şi un băiat care o ajută să treacă peste toată suferinţă ei, nu? Dar nu este aşa.. Partea interesantă abia acum începe. Imediat după ce a ajuns în Florida, Mara începe să observe că i se întâmplă lucruri ciudate, ca de exemplu: are vise stranii ce par foarte reale, animalele se tem de ea, halucinaţiile devin din ce în ce mai dese şi cel mai grav lucru, dacă se gândeşte că doreşte să vadă o persoană moartă, acest lucru se întâmplă exact cum şi l-a imaginat.. Speriată şi foarte bulversată, doreşte să afle ceea ce i se întâmplă şi singura persoană ce o ajută este Noah, care la rându-i ascunde multe lucruri ce vor fi dezvăluite pe parcurs.

Dacă îți place recenzia cărții MARA DYER: ÎNCEPUTUL, atunci vezi 👉 lista cărților scrise de Michelle Hodkin

Relaţia lor se dezvoltă gradual, într-o manieră deloc forţată şi mi-a plăcut foarte mult să văd cum Mara mai poate avea încredere în cineva după tot ce i s-a întâmplat. Este o fire extrem de temătoare, dar cu Noah a putut să se deschidă şi chiar să i se confeseze. Noah este un personaj masculin foarte fresh şi misterios, pe care îl desluşim destul de greu, dar recunosc, are un stil relaxat, fermecător şi chiar ironic, ideal pentru Mara. Sunt sigur că această pereche vă va fascina şi prin elementul său de “interzis”.

Mara Dyer: Începutul este o poveste foarte complexă şi complicată, ce se joacă pur şi simplu cu mintea ta. Pe lângă elementele horror şi de suspans, povestea de dragoste dintre cei doi mai îndulceşte puţin peisajul, însă nu suficient pentru a fii considerată un love story. Atunci când începeţi această carte, trebuie să fiţi pregătiţi. Personajele ascund multe secrete, sunt uneori foarte greu de urmărit şi de înţeles şi aproape la sfârşitul fiecărui capitol veţi avea parte de o surpriză şocantă sau cel puţin impactantă. Recunosc, am creat o mini-obsesie pentru această serie, deoarece te ţine constant în suspans, nu este previzibilă şi simt cum în permanenţă îmi solicită imaginaţia, chiar dacă de multe ori încerc să o citesc cu lumina aprinsă, pentru că îmi este frică :))

🔥 CUMPĂRĂ CARTEA MARA DYER: ÎNCEPUTUL CU REDUCERE DE PE:

Titlu: MARA DYER: ÎNCEPUTUL
Autor: Michelle Hodkin
Nr. Pagini: 464
Vizualizari recenzie: 2114

Alte recenzii de la Michelle Hodkin:

Recenzie „Negrissimo”, de Liliana Corobca

Recunosc, am vrut să-i adaug culoare acestei coperți, nu-s amatoarea coperților alb-negru, dar... Liliana Corobca a îndrăznit să se împartă cu cele mai colorate idei din imaginația sa. Scurte, unele au legături pe pagini diferite, iar acest lucru poate să deruteze...

Recenzie „În grădina căpcăunului”, de Leila Slimani

Adèle are o problemă. Este căsătorită cu Richard, are un fiu minunat și se culcă cu Xavier. Și ea nu se poate opri. Pe măsură ce dependența de sex a lui Adèle o duce mai departe în gaura iepurelui, ea va face tot ce poate pentru a-și ascunde acțiunile de soțul și...

Ramona Alexandra Popescu este redactor Booknation.ro de 2139 zile și a scris până acum 492 articole. Se află pe poziția 2 din 41 de redactori. Dacă îți place acest articol, poți vedea toate articolele scrise de Ramona Alexandra Popescu aici. Ramona Alexandra Popescu are și un blog pe care scrie - îl găsești aici.
Cititul este pasiunea mea si nu m-as vedea facand altceva. Orice carte reprezinta pentru mine un prilej de relaxare si nu exista un loc mai bun in care as vrea sa fiu.